Edifier QD35 Bluetooth högtalare 35W med viss RGB effekt

Permalänk
Medlem

Edifier QD35 Bluetooth högtalare 35W med viss RGB effekt

Jag vann denna på en julkalender och har ingen användning av den. Tänkte således sälja den vidare till ett hem där den kommer att nyttjas.

En QD35 högtalare.

Designmässigt snygg (Subjektivt visserligen) En nackdel är att den behöver extern ström eftersom den inte har batteri.

Boxen har tyvärr utsatts för Fedexbehandling någonstans på vägen från Hong Kong och därför fått ett hål i sig. (det hade gått igenom ytterkartongen och in i produktkartongen) Men i övrigt oöppnad (se plombering på foto) Jag kan givetvis funktionstesta den åt/med köpare om så önskas.

Vad jag kan finna så kan man få den via CDON för någonstans mellan 2000 och 2400:- för närvarande.

Jag lämnar det öppet till budgivning. Men förbehåller mig givetvis rätten att välja när jag känner att en rimlig lägstanivå är nådd. Och det övriga vanliga som man skriver i annonser.

Kan absolut skickas så länge som köparen står för frakten.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Teknik är en drog..
Förövrigt anser jag att Carthago borde ödeläggas.

Permalänk
Medlem

1579:- via amazon inkl frakt, kan ev vara intresserad, får se vad det blir för bud på den!

Permalänk
Medlem
Skrivet av osby0479:

1579:- via amazon inkl frakt, kan ev vara intresserad, får se vad det blir för bud på den!

Tack för infon och det eventuella intresset.
Jag hade inte kollat Amazon. Klart att den fanns där till lägre pris (Som så många andra saker)

Visa signatur

Teknik är en drog..
Förövrigt anser jag att Carthago borde ödeläggas.

Permalänk
Nytt bud: 500 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Cypress_86:

500 kr Plus frakt

Skrivet av osby0479:

700 kr + frakt

Noterat.

Visa signatur

Teknik är en drog..
Förövrigt anser jag att Carthago borde ödeläggas.

Permalänk
Medlem

500 och hämtar

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Teknik är en drog..
Förövrigt anser jag att Carthago borde ödeläggas.