Jag har noll koll på vilka produkter och varumärken du ska köpa. Ska jag köpa nytt ljus idag måste jag göra om researchen från grunden. Det jag köpte för flera år sedan tror jag inte ens säljs längre.
Som skrivet: det går tretton på dussinet. Kinesisk masstillverkning i sitt innersta väsen. Samma typ av produkt i tretton olika varianter från tretton olika fabriker. Varje gång man dyker ned i utbudet kommer det upp nya varumärken och produkter man aldrig hört talas om innan.
Nyckeln till att navigera det här utbudet är att lära känna igen mönstren. Tänk den Swive-grunkan du tittar på fast med batteridrift och du har något som matchar hur sådan här prylar brukar användas i praktiken.
Eller så köper du Swiven och med tiden inser du att nästa gång behöver du något annat. Bara att du med den erfarenhet nu har det mycket enklare att formulera vad du faktiskt behöver och därför enklare kan finna det som matchar dina faktiska behov. Eller så kanske Swive-grunkan fungerar för till 100% för dig om allt den ska göra är att lysa på exakt samma skrivbord år efter år.
Du måste finna ditt eget svar här.