USB-C kabel till hörlurar

Permalänk
Medlem

USB-C kabel till hörlurar

Letar efter en vettig USB A to C kabel för ett headset. Mitt problem just nu är att jag har två stycken ganska nya kablar från Nördic och båda två sitter relativt löst i tre olika produkter (Mobius headset, S23+ och en vape). Kabeln sitter så pass löst att ljudet försvinner då och då. Jag tror inte det sitter en massa skräp i uttaget heller.

Men det är ju ett relativt stort träsk med kablar där ute. Letar efter typ 3m. Helst inte något för mer än 500 kr och helst inte vanlig gummi eftersom katten tuggar sönder sånt.

Visa signatur

Case: Fractal Design Torrent Solid Black MOBO: ASUS ROG STRIX X670E-A GAMING WIFI CPU: AMD Ryxen 7 7800X3D CPU cooler: Noctua NH-D15 RAM: G.Skill Trident Z5 Neo DDR5 6000MHz CL30 32GB GPU: MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO 12G PSU: ROG Strix 1000W Gold Aura Edition M2: Kingston Fury Renegade 2TB Fans: 4x Noctua NF-A12x25
Monitor: ASUS ROG Swift PG27AQDM 27" 240Hz 1440p OLED QHD Mouse: Razer DeathAdder v3 Pro Wireless
Mousepad:
InfinityMice Speed V2 Keyboard: Wooting Two HE Headset: Audeze Maxwell Mic: Blue Yeti X

Permalänk

Iom att usbc förlitar sig helt på frintion kan det mycket väl vara kontakten i lurarna som är för slapp.

Men samtidigt enligt min egen erfarenhet så sitter usbc generellt ganska löst i kontakten även när både hona och hane är helt nya.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows