Unifi 24 volts POE AP AC-Lite, AC-LR samt ToughSwitch 5

Permalänk

Unifi 24 volts POE AP AC-Lite, AC-LR samt ToughSwitch 5

Hej

Bytt ut mitt Unifisystem och rensar ut lite av det äldre.

Notera att det det är 24 volts PoE (PoweroverEthernet), så jag säljer bara till den som har det redan, och/eller vet om hur det fungerar. Har du PoE 48 volt idag, så undvik detta helst, en kväll med trött hjärna o felkopplad nätverkskabel händer lätt.

Allt finns i Karlskoga och säljes i paket, i befintligt skick. Hämtas gärna, är i Örebro av o till om några veckor.

Pris 700 kr för allt, frakt tilkommer om det behövs. Men den som kan hämta prioriteras förstås. Och jag väljer själv vem jag säljer till.

Kollar Sweclockers kvällstid just nu, så hav förlov om jag inte kan svara direkt.

Notera att ToughSwitch5 blir varm, verkar som den modellen är så.

En Unif AP AC Lite 24v PoE, inkl fästen för takmontering (plåt o plast), se foto
En Unifi AP AC LR 24v PoE, bara plåtfäste kvar, se foto
En ToughSwitch 5 PoE, ger då enbart 24 volts PoE

Lite och LR har en firmware ifrån förra sommaren. Båda AP är frikopplade.

Ingår även en 24 volts POE konverter, annars används ju ToughSwitchen för det.

Kan skicka med en UAP original jag också fått på köpet.

Den skulle varit frikopplad, men är jag kollade den så verkar den jag köpt den ifrån glömt det och jag lade aldrig ned någon tid på den mer än factory reset, den behövdes inte då.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag kan köpa paketet för 700kr + frakt om du vill skicka det!

Visa signatur

Kontor: Intel Core i3-12100F | ASUS B660-I STRIX | Intel Arc A750 Founders Edition | 16 GB Kingston Fury Beast DDR5 5200Mhz CL40 | Corsair SF750 Platinum 750W | Noctua NH-L12 Ghost S1 Edition | Louqe Ghost S1 MKII Limestone
Soffan: AMD Ryzen 5 7600 | ASUS B650E-I STRIX | ASUS Geforce GTX 1080 Ti STRIX | 32 GB Corsair Vengeance DDR5 6000Mhz CL36 | Corsair SF750 Platinum 750W | Thermalright AXP120-x67 | Fractal Design Ridge White
Bärbart: Apple Macbook Air 13" M1 Space Grey (8GB RAM, 256GB SSD)
Server/NAS: AMD Ryzen Pro 5 4650G | Gigabyte MC12-LE0 | 64GB DDR4 3200MHz ECC | Fractal Design Node 804

Permalänk
Medlem
Skrivet av sinclairhacker:

Hej

Bytt ut mitt Unifisystem och rensar ut lite av det äldre.

Notera att det det är 24 volts PoE (PoweroverEthernet), så jag säljer bara till den som har det redan, och/eller vet om hur det fungerar. Har du PoE 48 volt idag, så undvik detta helst, en kväll med trött hjärna o felkopplad nätverkskabel händer lätt.

Allt finns i Karlskoga och säljes i paket, i befintligt skick. Hämtas gärna, är i Örebro av o till om några veckor.

Pris 700 kr för allt, frakt tilkommer om det behövs. Men den som kan hämta prioriteras förstås. Och jag väljer själv vem jag säljer till.

Kollar Sweclockers kvällstid just nu, så hav förlov om jag inte kan svara direkt.

Notera att ToughSwitch5 blir varm, verkar som den modellen är så.

En Unif AP AC Lite 24v PoE, inkl fästen för takmontering (plåt o plast), se foto
En Unifi AP AC LR 24v PoE, bara plåtfäste kvar, se foto
En ToughSwitch 5 PoE, ger då enbart 24 volts PoE

Lite och LR har en firmware ifrån förra sommaren. Båda AP är frikopplade.

Ingår även en 24 volts POE konverter, annars används ju ToughSwitchen för det.

Kan skicka med en UAP original jag också fått på köpet.

Den skulle varit frikopplad, men är jag kollade den så verkar den jag köpt den ifrån glömt det och jag lade aldrig ned någon tid på den mer än factory reset, den behövdes inte då.

Läs hela annonsen här

Sålt?

Permalänk
Skrivet av Xeroxd:

Tingat och blir sålt imorgon som det ser ut.

Permalänk

Annonsen är avslutad