Permalänk
Medlem

Xiaomi Pad 5 128 gig

Köptes som present men det valdes en ipad istället. Behöll denna för att testa vid resor i arbetet men blev bara liggandes.

Total användningstid är i skrivande stund kanske 5-6 timmar för installation och kortare test. Fantastiskt prestanda!

Absolut nyskick och skärmskydd av härdat glas och trifold fodral medföljer. Skärmskyddet monterades direkt men har lite dammkorn under sig men skickar med ett helt nytt kit om man vill ta bort och montera om. Kartong och allt original finns förstås kvar.

Nypris idag 4290 kr.

Pris: Budgivning med köp nu på 3400 kr. Vid köp nu priset står jag för spårbar frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1500kr och hämtar

Permalänk
Medlem

1600kr + frakt

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

1700kr + frakt

Permalänk

2000kr plus frakt
Mvh

Permalänk
Medlem

Denna kommer med tangentbord? 2100kr + frakt isf

Permalänk

2500kr + frakt

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av novascape:

2500kr + frakt

Mvh

Noterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwkk:

Denna kommer med tangentbord? 2100kr + frakt isf

Nej denna har inte tangentbord.

Permalänk
Medlem

Vid köp-nu priset så står jag för spårbar frakt.

Permalänk
Medlem

Bud

Skrivet av PsyCor:

Köptes som present men det valdes en ipad istället. Behöll denna för att testa vid resor i arbetet men blev bara liggandes.

Total användningstid är i skrivande stund kanske 5-6 timmar för installation och kortare test. Fantastiskt prestanda!

Absolut nyskick och skärmskydd av härdat glas och trifold fodral medföljer. Skärmskyddet monterades direkt men har lite dammkorn under sig men skickar med ett helt nytt kit om man vill ta bort och montera om. Kartong och allt original finns förstås kvar.

Nypris idag 4290 kr.

Pris: Budgivning med köp nu på 3400 kr. Vid köp nu priset står jag för spårbar frakt.

Läs hela annonsen här

2700 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Muppezor:

2700 + frakt

Noterat. Avslutar i helgen då jag är iväg utomlands för stunden.

Permalänk

2800kr + frakt

Permalänk
Medlem

2900 + frakt

Permalänk
Medlem

3000 + frakt om den finns kvar.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad