Irriterande bookmark sortering i Chrome

Permalänk
Medlem

Irriterande bookmark sortering i Chrome

Någon mer än jag som använder Chrome Canary build? De har lagt in något som sorterar bookmarks fliken, problemet är att jag inte vill sortera dom, men lyckas inte hitta något sätt att stänga av det.

Sökt runt som sjutton utan att finna någon lösning.

Någon här som kan hjälpa?

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt om du menar sidopanelen eller själva fliken (då båda kan ses som flikar hos vissa personer).

Om du menar sidopanelen, se den första skärmsumpen.

Om du menar själva fliken, så kan du välja att sortera efter namn genom att klicka på de tre punkterna högst upp till höger (se den andra skärmdumpen). Du kan även dra och släpp dina bokmärken efter ditt egna tycke i bokmärksfliken (se den tredje skärmdumpen).

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Vet inte riktigt om du menar sidopanelen eller själva fliken (då båda kan ses som flikar hos vissa personer).

Om du menar sidopanelen, se den första skärmsumpen.

Om du menar själva fliken, så kan du välja att sortera efter namn genom att klicka på de tre punkterna högst upp till höger (se den andra skärmdumpen). Du kan även dra och släpp dina bokmärken efter ditt egna tycke i bokmärksfliken (se den tredje skärmdumpen).

https://airikr.me/image:chrome-canary-1.webp/type:share
https://airikr.me/image:chrome-canary-2.webp/type:share
https://airikr.me/image:chrome-canary-3.webp/type:share

Menar som i första bilden för all bookmarks fliken.
Går det inte att ha som förr att den inte sorterar alls utan bara har som jag sorterat själv?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nimafor:

Menar som i första bilden för all bookmarks fliken.
Går det inte att ha som förr att den inte sorterar alls utan bara har som jag sorterat själv?

Av någon konstig anledning ser sidopanelen för bokmärken i Chrome Canary annorlunda ut för mig nu efter ominstallationen av webbläsaren (avinstallerade den innan jag stängde ner virtuella Windows 10). Nu funkar sidopanelen precis som med den i andra och tredje bilden i mitt förra inlägg. Kan därför inte testa om man kan dra och släppa bokmärkena. I och med att sidopanelen nu agerar precis som bokmärksfliken (Ctrl+Shift+O), så kan jag nu sortera dom efter hur jag själv vill ha dom (dra och släpp).

Testa och se om det funkar detsamma hos dig också. Se till att ha den senaste versionen av Chrome Canary.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Av någon konstig anledning ser sidopanelen för bokmärken i Chrome Canary annorlunda ut för mig nu efter ominstallationen av webbläsaren (avinstallerade den innan jag stängde ner virtuella Windows 10). Nu funkar sidopanelen precis som med den i andra och tredje bilden i mitt förra inlägg. Kan därför inte testa om man kan dra och släppa bokmärkena. I och med att sidopanelen nu agerar precis som bokmärksfliken (Ctrl+Shift+O), så kan jag nu sortera dom efter hur jag själv vill ha dom (dra och släpp).

Testa och se om det funkar detsamma hos dig också. Se till att ha den senaste versionen av Chrome Canary.

Permalänk
Medlem

Samma version som vad jag hade installerat när jag skrev mitt förra inlägg. Dock uppdaterades programmet till 116.0.5798.0 nu när jag kollade vilken version jag hade.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.