Söker billig prisvärd speldator.

Permalänk
Medlem

Söker billig prisvärd speldator.

Hej

Jag har blivit ombedd försöka hjälpa en bekants son med ett datorköp. Dom har haft det ganska svårt nu en längre tid så dom har ingen större budget att lägga ut på en speldator. Stackarn spelar på en gammal bärbar.
Så söker därför en billig men gärna så kompetent dator som möjligt.

Han hade hittat en dator på Elgiganten. En i5 med ett 1650Super. Tror den duger utmärkt för ändamålet men känns inte riktigt rätt att han ska bränna alla sina sista pengar där då jag får för mig att man kanske inte får ut mest för pengarna att köpa nytt. Fördelen är väl garantin.

Den kommer att användas till Fortnite och liknande spel.

Hör gärna av er om ni har något prisvärt. Helst en komplett dator.
Dom bor Uppsala så jag kan hämta där i närheten nu i helgen (26/5-28/5) då jag är där på besök. Själv så finns jag i Ö-vik om det skulle finnas något intressant där i området.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | Intel Core I5 3570K | Gigabyte GA-Z77M-D3H | GTX 1060 3Gb | Corsair Vengeance LP 8GB | Corsair 620W |

Permalänk

Pm skickat!

Permalänk
Medlem

Skickar pm

Permalänk
Medlem

Har allt utom chassi
i5 6600
32gb ram
1660 super 6gb
Cooler master vattenkylning
Chieftec Proton psu 750
ssd 480gb

kvitto finns på kylning samt psu.
4000 för allt.

Visa signatur

To ride, shoot straight and speak the truth.

www.captainweirdo.com

Permalänk
Medlem

Hittat en dator, tack för alla erbjudanden.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | Intel Core I5 3570K | Gigabyte GA-Z77M-D3H | GTX 1060 3Gb | Corsair Vengeance LP 8GB | Corsair 620W |

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | Intel Core I5 3570K | Gigabyte GA-Z77M-D3H | GTX 1060 3Gb | Corsair Vengeance LP 8GB | Corsair 620W |