Permalänk
Medlem

Köpa kablar till NZXT-agg

Jag har ett NZXT C650 nätagg i min hemmaserver. Tyvärr ingår bara två SATA-kablar i kartongen även om det finns plats för fyra på nätagget och jag skulle behöva två till. Enligt ryktet på nätet är nätagget ett rebrandat Seasonic (Focus Gold) så kablar till det agget borde funka. Jag har tagit kontakt med NZXT i Tyskland och fått ett svävande svar om att de skall rota lite i lådorna på kontoret. Tyvärr har de inte hittat något än så jag letar så gott jag kan på andra håll också.

Är det någon som vet vart jag kan få tag på passande kablar? Helst utan att behöva sälja en njure.

Visa signatur

Det finns bara två sorters hårddiskar: de som har gått sönder och de som skall gå sönder.

Permalänk
Rekordmedlem

Om du inte köper original så mät att de är ok och har du lediga molex kan du lätt få tag på adaptrar.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.