Var på play store är Acast appen?

Permalänk
Medlem

Var på play store är Acast appen?

Den fanns ju där förr och jag provade den, jag kom fram till att jag lika gärna kunde använda spotify, men spotify stödjer inte rss feeds, så jag ska prova google podcasts istället.

Vet nån om acast appen är borttagen, om deras app kontrollerar safetynet och döljer sig om man kör lineageos, om den bytt namn eller om Acast bara bestämt sig för att skrota sin app?

Visa signatur

No man is free who is not master of himself

Permalänk
Medlem
Skrivet av Luminous:

Den fanns ju där förr och jag provade den, jag kom fram till att jag lika gärna kunde använda spotify, men spotify stödjer inte rss feeds, så jag ska prova google podcasts istället.

Vet nån om acast appen är borttagen, om deras app kontrollerar safetynet och döljer sig om man kör lineageos, om den bytt namn eller om Acast bara bestämt sig för att skrota sin app?

Verkar som om Acast inte längre finns på Play Store :/. Själv har jag använt Google Podcast sedan Google lanserade den appen och den fungerar perfekt för mig

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Jag gillar Pocket Casts. Finns till både iOS och Android så det är lätt att switcha telefoner.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Luminous:

Den fanns ju där förr och jag provade den, jag kom fram till att jag lika gärna kunde använda spotify, men spotify stödjer inte rss feeds, så jag ska prova google podcasts istället.

Vet nån om acast appen är borttagen, om deras app kontrollerar safetynet och döljer sig om man kör lineageos, om den bytt namn eller om Acast bara bestämt sig för att skrota sin app?

Via Twitter säger Acast följande till en användare som har samma fråga som dig:

"Hi there, thanks for reaching out. We are speaking to someone at Google about this right now."

https://twitter.com/acast/status/1469345814602473475

Visa signatur

DATOR
Chassi: ASUS GT301 RGB CASE Moderkort: ASUS B550-F GAMING CPU: RYZEN 7 5800X AIO: MSI MPG CORELIQUID K240 HDD: 980 PRO SSD 1TB GPU: ASUS RTX 3080 10GB TUF GAMING OC V2 RAM: KINGSTON 16GB 3200MHZ RGB Nätagg: CORSAIR RM850 2021

KRINGUTRUSTNING
Monitor: LG 27'' 27GL850 NANO IPS 144 Hz Mus: MICROSOFT PRO INTELLIMOUSE Tangentbord: DUCKY ONE 711 LIMITED EDITION Högtalare: BOSE COMPANION 2 SERIES III Musmatta: STEEELSERIES QCK+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cologeno:

Via Twitter säger Acast följande till en användare som har samma fråga som dig:

"Hi there, thanks for reaching out. We are speaking to someone at Google about this right now."

https://twitter.com/acast/status/1469345814602473475

Tack! Jag hör till de som skyr Twitter som pesten men jag borde ha det som vana att kika där kanske.

Ursäkta besväret!

Jag kör google podcasts nu istället, acast appen är väl kanske inte så bra att den krossar konkurrenterna.

Visa signatur

No man is free who is not master of himself