Bläckstråleskrivare skänkes

Permalänk
Medlem

Bläckstråleskrivare skänkes

Bläck-skrivare Canon iP7250 med nya färgpatroner (typ 80-90%) skänkes mot avhämtning. Skrivaren har det berömda felmeddelandet B200, som det finns hur många videor som helst om på YouTube hur man fixar. Vi hade dock inte tid utan köpte en annan skrivare. Vi hade köpt en iP7250 igen om det bara funnits någon, för det är en superb skrivare.

Skrivaren har 5 färgpatroner och 2 pappersfack.

Finns i Bromma några dagar till, sedan åker den på tippen.

/ B

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag skulle kunna hämta den Ska nog gå att få liv i

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö ifall ovanstående ångrar sig

Bor i närheten jag med, kan hämta omgående.

Permalänk
Medlem

Gör detta istället:https://www.youtube.com/watch?v=N9wsjroVlu8

otroligt tillfredställande

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Skrivet av coolerfreak:

Jag skulle kunna hämta den Ska nog gå att få liv i

Bara att hämta. Jag bor på Karl Nordströms väg 22 i Södra Ängby/Bromma. Är hemma torsdag/fredag men troligen även helgen. Men vi har en trapp till villan som inte har någon insyn från vägen så jag kan ställa ut skrivaren utanför dörren så kan du hämta när det passar.

/ B

Permalänk
Skrivet av Bill50x:

Bara att hämta. Jag bor på Karl Nordströms väg 22 i Södra Ängby/Bromma. Är hemma torsdag/fredag men troligen även helgen. Men vi har en trapp till villan som inte har någon insyn från vägen så jag kan ställa ut skrivaren utanför dörren så kan du hämta när det passar.

/ B

Du har PM

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem

Skrivaren är hämtad.

/ B