Lexmark e120n & CanoScan LiDE 100

Permalänk
Medlem

Lexmark e120n & CanoScan LiDE 100

Trotjänare söker nytt hem!
Efter uppgradering till färglaser bortskänkes nu denna monokromlaserskrivare med nätverksanslutning. Tonern är halv full fortfarande men möjligen behöver den lite kärlek eller skrivaren en ny fotokonduktor snart då utskrifter är inte alltid helt jämnt längre.
Det följer med hans lillkompis, en smal portabel scanner som funkar med endast USB utan extra ström.

Ges bort till älskande hem, helst ej separat. Endast avhämtning.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Louqe Ghost S1 | Ryzen 5600X | 32 GB DDR4-3600 | Asus Strix X470-I | RTX2080Ti FE

Permalänk
Medlem

Synd att du inte vill skicka färgscannern, den hade jag gärna tagit hand om.

Visa signatur

AMD 3700x, 1700 GB SSD, 18 TB HDD, 32 GB RAM, MSI RTX3070, Dubbla Blueray brännare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av physicalist:

Trotjänare söker nytt hem!
Efter uppgradering till färglaser bortskänkes nu denna monokromlaserskrivare med nätverksanslutning. Tonern är halv full fortfarande men möjligen behöver den lite kärlek eller skrivaren en ny fotokonduktor snart då utskrifter är inte alltid helt jämnt längre.
Det följer med hans lillkompis, en smal portabel scanner som funkar med endast USB utan extra ström.

Ges bort till älskande hem, helst ej separat. Endast avhämtning.

Läs hela annonsen här

Jag var precis och letade efter en skrivare, då jag skriver ut många fraktsedlar/andra papper.
Laserskrivare vore perfekt.

Jag bor också i Stockholm och kan hämta upp den.

Jag har dock ingen nytta av en scanner, så vore bättre om någon som har användning för den får tag i den.
Men om du måste bli av med båda så kan jag givetvis ta med den också och försöka vidareförmedla den till någon annan.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem
Skrivet av stoffe_83:

Synd att du inte vill skicka färgscannern, den hade jag gärna tagit hand om.

Skrivet av Lodisen:

Jag var precis och letade efter en skrivare, då jag skriver ut många fraktsedlar/andra papper.
Laserskrivare vore perfekt.

Jag bor också i Stockholm och kan hämta upp den.

Jag har dock ingen nytta av en scanner, så vore bättre om någon som har användning för den får tag i den.
Men om du måste bli av med båda så kan jag givetvis ta med den också och försöka vidareförmedla den till någon annan.

Noterat båda. Isåfall kan vi kanske ordna det att dela upp det emellan er, scannern fraktas lite enklare än skrivaren iallafall.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 | Ryzen 5600X | 32 GB DDR4-3600 | Asus Strix X470-I | RTX2080Ti FE

Permalänk
Medlem

Nu fick jag precis PM av en som vill hämta båda, detta skulle förstås prioriteras.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 | Ryzen 5600X | 32 GB DDR4-3600 | Asus Strix X470-I | RTX2080Ti FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av physicalist:

Nu fick jag precis PM av en som vill hämta båda, detta skulle förstås prioriteras.

Jag kan också hämta båda, bara det att jag skulle ge scannern vidare

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Okej stämmer att du skrev detta, isåfall var du faktiskt nån minut före @turbo4ever (via PM). Jag kommer nog köra "först till kvarn", dvs vem som kan komma först.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 | Ryzen 5600X | 32 GB DDR4-3600 | Asus Strix X470-I | RTX2080Ti FE

Permalänk
Medlem

Tack för visat intresse, grejerna hämtat av Lodisen

Visa signatur

Louqe Ghost S1 | Ryzen 5600X | 32 GB DDR4-3600 | Asus Strix X470-I | RTX2080Ti FE