HTC Vive och Samsung Gear S3

Permalänk
Medlem

HTC Vive och Samsung Gear S3

Ett stycke HTC Vive med deluxe audio strap säljes. Kartongen saknas men det är i fräscht skick och fungerar utan anmärkning. Legat i pappkasse sedan flytten och helt enkelt aldrig fått tid till att få upp det på permanent basis.

Prisidé typ.. 2000:- budstart?

Har också en Samsung Gear S3 med nån 3e parts armband i metall. Fungerar såklart som den ska.
Ska vi säga 500:- budstart på den?

Dom finns i Hölö, Sörmland. Kan mötas upp mellan stockholm och nyköping, kan också såklart skickas men att posta hamnar en bra bit under upphämtning/möte. Då talar vi åtminstone en femhundring extra på hörlurarna eller 150 extra på klockan alternativt förskottsbetalning (allting fotas/filmas och skickas såklart spårbart om det skulle vara fallet).

EDIT: Juste, alla bud sker såklart här i tråden. Bud via PM kommer ignoreras

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ger 1500 kr för basstationerna ifall du går med på att dela på paketet.

Visa signatur

Ghost S1 ••• EVGA XC3 ULTRA RTX 3080 ••• AMD 5800X3D ••• X570 I AORUS PRO WIFI ••• Corsair SF750 ••• Samsung 970 EVO Plus NVME ••• Corsair Vengeance LPX Black 32GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av samvetet:

Ger 1500 kr för basstationerna ifall du går med på att dela på paketet.

Tjena! Jag avvaktar lite och ser om jag får något napp på hela paketet först, annars säger jag till

Permalänk

hej! lägger ett bud på 2000:-. skulle helst vilja hämta ikväll eller imorrn förmiddag. (present till grabben som fyller år imorrn)

Permalänk
Medlem
Skrivet av haraldgranqvist:

hej! lägger ett bud på 2000:-. skulle helst vilja hämta ikväll eller imorrn förmiddag. (present till grabben som fyller år imorrn)

Tjena, sorry för att jag missade det här budet. Fick tag på en som köpte båda prylarna lite tidigare ikväll från annat håll.

Hoppas du lyckas lösa något annat schysst till grabben!