Asus RTX 3070 EKWB vattenkylt

Permalänk
Medlem

Asus RTX 3070 EKWB vattenkylt

Har ett ASUS RTX 3070 EKWB vattenkylt kort som ligger oöppnat. Ändrade planer och jag skippar custom vattenkylning till förmån för Noctua luftkylning.

Pris: Bud

Kortet kan hämtas eller skickas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

8000 + frakt

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elfsberg:

8000 + frakt

Borde ha varit mer tydlig. Tar på mig det.

Kortet säljs inte för under inköpspris då jag fortfarande kan återlämna det. Oöppnat i kartong och det blir inget problem med garantier då kortet är köpt över disk så inget kvitto med namn.

Inköpspris är 8990 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsyCor:

Borde ha varit mer tydlig. Tar på mig det.

Kortet säljs inte för under inköpspris då jag fortfarande kan återlämna det. Oöppnat i kartong och det blir inget problem med garantier då kortet är köpt över disk så inget kvitto med namn.

Inköpspris är 8990 kr.

Jag hade förhoppning om att grafikkortet skulle ha ett lägre inköpspris.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Medlem

Jag budar inköpspris 8990kr. Vart finns kortet? Kan eventuellt hämta i början av nästa vecka beroende på vart i Stockholm den finns

Permalänk
Medlem

Givet att allt funkar med garanti osv!