Samsung Galaxy Fold 2 i svart

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy Fold 2 i svart

Hej!

Den är i svart och inköpt hos Inet i slutet på oktober, kvitto, tillbehör och låda finns självklart. Jag vill inte skicka den utan vill att köparen får inspektera varan innan köp så att alla är nöjda innan.

Den är i väldigt fint skick och vad jag kan se finns inga märken, skärmskyddet på frontskärmen fick en bubbla så det tog jag av precis men den har inte använts sedan dess. Skärmskyddet på innerskärmen sitter kvar men jag skickar även med oanvänt skärmskydd från Orzero/Newzerol som jag inte orkat byta ut till då jag tycker det medföljande var bra.

Det verkar som att intresset inte var det högsta för den så jag antar att jag la ut den till ett för högt pris, vid affär med någon trevlig från forumet kan jag tänka mig 8000 kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 8000 kr + frakt om du kan tänka dig att skicka den med Postnord spårbart postpaket.

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

Bjuder 8000 kr + frakt om du kan tänka dig att skicka den med Postnord spårbart postpaket.

Mvh

Helst ser jag ju att man kan mötas upp (någonstans utomhus såklart under rådande omständigheter) så alla är nöjda och glada så om det är okej med dig avvaktar jag gärna lite. Har egentligen aldrig sålt något via frakt utan det brukar vara avhämtning för mig.

Tackar för erbjudandet oavsett.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Helst ser jag ju att man kan mötas upp (någonstans utomhus såklart under rådande omständigheter) så alla är nöjda och glada så om det är okej med dig avvaktar jag gärna lite. Har egentligen aldrig sålt något via frakt utan det brukar vara avhämtning för mig.

Tackar för erbjudandet oavsett.

Jag förstår, jag läste det i annonsen men och det är inga konstigheter, tänkte chansa åtminstone

Om du ångrar dig får du gärna säga till, jag har sålt och köpt en hel del på Sweclockers genom åren så förstår vad innebär.

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED