Permalänk
Medlem

Far Cry 6 spelkod

Säljer en spelkod till Far Cry 6 som jag fick till mitt 5900x.

Kräver ingen särskild CPU eller GPU då jag ska kunna aktivera koden åt er enligt en av svaren till denna tråd.

för mer info se:
https://www.amd.com/en/gaming/equipped-to-win

aktivering:

Logga in på AMDrewards.com.
Ange koden och verifiera din produkt genom AMDs Product Verification Tool.
Produkten måste vara installerad i datorn du använder.
Följ instruktionerna för att aktivera promotion koden.

pris: 250kr eller högsta bud imorgon kl 20:00. Vid riktigt bra bud kan jag tänka mig avsluta den redan idag. Mailas eller hämtas i Uppsala.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Du kan skapa ett konto och sedan aktivera spelet i kontot, sedan kan någon annan oavsett processor ta över kontot.

Visa signatur

CPU: Ryzen R9 7900x3d, CPU Cooler: Arctic Liquid Freezer iii 360 A-RGB, GPU: RX 7900 XT, MBoard: ASUS Prime x670-p, RAM: 32GB G.Skill Trident Z25 Neo RGB CL30 @ 6000Mhz, HD: Intel 660P 1TB M.2, Kingston NV2 500GB M.2, Monitor: LG OLED 55CX , Mouse: Asus ROG Strix Impact II, Case: ASUS ROG Strix Helios GX601, Keyboard: ASUS ROG Strix Flare RGB Gaming, PSU: In Win Commander 1500w, Headset: Turtle Beach Elite Pro 2

www.tradera.com/profile/feedback/2310698/mixansfaith

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mixan:

Du kan skapa ett konto och sedan aktivera spelet i kontot, sedan kan någon annan oavsett processor ta över kontot.

Du menar ett AMD rewards konto? är du hundra på att detta funkar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Taggen86:

Du menar ett AMD rewards konto? är du hundra på att detta funkar?

Kan bekräfta att du kan aktivera med ditt egna AMD rewards-konto.

Gjorde så själv när jag sålde spel, se tråd: https://www.sweclockers.com/forum/trad/1589443-resident-evil-...

Permalänk

300 kr hjälp med aktivering

Visa signatur

life is a game forever

Permalänk
Medlem
Skrivet av Taggen86:

Du menar ett AMD rewards konto? är du hundra på att detta funkar?

Ja, sålde ett själv.

Visa signatur

CPU: Ryzen R9 7900x3d, CPU Cooler: Arctic Liquid Freezer iii 360 A-RGB, GPU: RX 7900 XT, MBoard: ASUS Prime x670-p, RAM: 32GB G.Skill Trident Z25 Neo RGB CL30 @ 6000Mhz, HD: Intel 660P 1TB M.2, Kingston NV2 500GB M.2, Monitor: LG OLED 55CX , Mouse: Asus ROG Strix Impact II, Case: ASUS ROG Strix Helios GX601, Keyboard: ASUS ROG Strix Flare RGB Gaming, PSU: In Win Commander 1500w, Headset: Turtle Beach Elite Pro 2

www.tradera.com/profile/feedback/2310698/mixansfaith