Steelseries Arctis Pro, Razer BlackWidow Elite, Xbox One Elite Controller, Logitech G900 Mus bla

Permalänk
Medlem

Steelseries Arctis Pro, Razer BlackWidow Elite, Xbox One Elite Controller, Logitech G900 Mus bla

Hej,

Rensar ut lite här hemma då jag inte längre behöver dessa produkter. Priset är ungefärligt, jag välkomnar bud men skulle det bli orimligt lågt så reserverar jag mig att inte sälja. Köparen står för frakten. Bud är bindande.

Steelseries Arctis Pro:
Bra skick, köpta kring förra hösten sparsamt använda. Säljes då jag bytt mot ett par Hyper X lurar.

Prisidé 500 eller högstbjudande

Razer Blackwidow Elite:
Bra skick köpt i våras, bra tangentbord, säljes då jag bytt mot ett G915 istället.

Prisidé 700 eller högstbjudande

Xbox One Elite Controller:
Bra skick, minns inte hur gammal denna är men känns fräsch enligt mig. Säljes då jag bytt mot Elite Series 2. Saknar ordinarie USB-sladden, skickar med en som funkar men det är inte originalet. Annars finns allt med som det ska.

Prisidé 500 eller högstbjudande

Logitech G900 Chaos Spectrum:

Bra skick men några år gammal, väl använd, säljes då jag inte behöver två möss längre, har en G903 utöver denna.

Prisidé 500 eller högstbjudande

Steelseries-Hörlurar med externt USB-ljudkort:
Bra skick på bra lurarna men de är gamla. När man kör ljudet via ljudkortet kan man höra lite knaster i vänster lur när man höjer/sänker volymen. Om man kör utan ljudkortet så försvinner detta missljud.

Prisidé 50 eller högstbjudande

Har ni fler frågor eller vi ha fler bilder, fråga på! Buda helst i tråden och tycker ni något pris är orimligt skriv gärna då jag är öppen för förslag.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Startar xbox elite 500:- inlku frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuffeG:

Starar xbox elite 500:-

Noterat!

Permalänk

Arctis pro 500kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av knugenwtf:

Arctis pro 500kr + frakt

Noterat.

Permalänk
Skrivet av Caoz:

Oj tänkte inte på ifall dom är trådlösa?

Permalänk
Medlem

600 + frakt arctis pro

Visa signatur

Mortar Max B450, Ryzen 3600, ASUS 2080 Dual OC, 16 gig 3600hz ram, Meshify C.

Permalänk
Medlem
Skrivet av knugenwtf:

Oj tänkte inte på ifall dom är trådlösa?

Hej, dessa är inte Wireless modellen, då hade jag skrivit det i namnet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vox414:

600 + frakt arctis pro

Noterat.

Permalänk
Skrivet av Caoz:

Hej, dessa är inte Wireless modellen, då hade jag skrivit det i namnet

Okej då drar jag tillbaka mitt bud. Ursäkta

Permalänk
Medlem

@knugenwtf: Ingen fara, shit happens. Noterat.

Permalänk
Medlem

Avslutar på söndag kl 20.00

Permalänk
Medlem

Då det var svagt intresse för produkterna avslutar jag annonsen och säljer produkterna på annat håll förutom de produkter som har bud idag.