Vad skulle en ps4 pro gå för nu?

Permalänk
Medlem

Vad skulle en ps4 pro gå för nu?

Köpte ett ps4 pro förra året har använt den sällan sen dess hur mycket skulle jag kunna sälja den för. Har sett att ny kostar den runt 4300-4800 på Elgiganten nu. Jag har alltså själva konsolen och kontrollen.

Permalänk
Keeper of the Bamse

Det finns annonser ute på blocket för 2200kr, har du kollat blocket?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Sålde min för 4000 kr för någon 1-2 månad sedan, men då skickade jag med en bunt spel också.

Visa signatur

Meh

Permalänk
Medlem

Har haft en del koll på prisnivån sista tiden då jag länge letade en innan jag bestämde mig för en Shield Tv med GeForce Now och Stadia istället.
Hade mycket koll på Blocket och Tradera och skulle säga att ett grundpris på ca 2000:- +-200:- och sedan ca 300:- extra för handkontroll och kanske 100:- per spel (inte spelserier som alla Fifa från 14 utan rena spel).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bonovox85:

Sålde min för 4000 kr för någon 1-2 månad sedan, men då skickade jag med en bunt spel också.

Verkar som om det höga priset på vanliga PS5 och avsaknaden av optisk läsare på PS5 DE håller uppe priserna på vanliga PS4/Pro. Men just nu känns ju både One X och PS4 Pro som ganska kassa köp. Men antar att de flesta fokuserar mer på pris + spelutbud än fps och att det ska vara framtidssäkert.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakro807:

Verkar som om det höga priset på vanliga PS5 och avsaknaden av optisk läsare på PS5 DE håller uppe priserna på vanliga PS4/Pro. Men just nu känns ju både One X och PS4 Pro som ganska kassa köp. Men antar att de flesta fokuserar mer på pris + spelutbud än fps och att det ska vara framtidssäkert.

Nyfiken vad min One X kommer kunna säljas för när jag fått min Series X. Kommer skicka med handkontrollen från Series X då jag har Elite V2 kontrollen.

Kommer skicka med utan några spel. Men One X kommer stödjas ett tag till av Microsoft o kommer vara en hyfsat bra Gamepass maskin om jag förstått det hela rätt. Men räknar få Max 2k för den.

Visa signatur

Meh

Permalänk
Medlem

Sälj den på Tradera, där får du bäst pris. Lägg upp en 10-12 dagars annons och ta bra bilder.