Har släppt Alpha 2 av mitt spel HyperSpace : Pirates of Atira! Kika och säg vad du tycker!

Permalänk

Har släppt Alpha 2 av mitt spel HyperSpace : Pirates of Atira! Kika och säg vad du tycker!

Tja, det var inte igår man postade här!

Tänkte skapa en ny tråd istället för att hammra en gammal. Jag har precis släppt en ny version av mitt spel HyperSpace : Pirates of Atira som ni kan ladda ner från spelets Discord.

Spelet är en rafflande coop-upplevelse i förstaperson där du och dina vänner spelar som besättningen på ett rymdskepp! Ni är jagade av den onda Federationen, och er enda utväg är att få tag i en HyperDrive, frågan är bara hur nu skall ta er förbi armén av fiender, nödsituationer och annat som kommer ställa sig i vägen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Detta ser lite intressant ut, jag tänker testa. Kul att du delar med dig och att du hänger här på Sweclockers, förbaskat bra sajt med massa olika människor och kunskaper.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Medlem

Läckert, måste följas!