Permalänk

Passivt kylda grafikkort

Om någon är intresserad innan elektronikskroten äter dessa: två passivt kylda PCIe-kort.

  • MSI Geforce 210 . Lågprofil med LP-bracket. Detta har fått sig en omgång med bandsågen för att passa i ett chassi med 1,5-slotsplats

  • Gigabyte Radeon HD4550 . Inga kommentarer.

Båda korten fungerande vid nedpackning, hämtas i Göteborg (Björkekärr). Jag kan tänka mig att skicka mot självkostnadspris, men då blir det lite ledtid.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Moderator
Moderator

Jag tar gärna ditt sågade 210 mot frakt.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

@Daemon:

Gött. Jag letar reda på riktigt billig frakt(tm), då. Ok?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av habermas_links:

@Daemon:

Gött. Jag letar reda på riktigt billig frakt(tm), då. Ok?

Hehe ja det låter väl bra, vet inte vad det innebär men du behöver inte göra några specialare för min del, PostNord funkar fint om det passar dig.

Skickar pm med address osv.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Lätt stympat Geforce 210 till @Daemon . Radeonkortet kvar.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av habermas_links:

Om någon är intresserad innan elektronikskroten äter dessa: två passivt kylda PCIe-kort.

  • MSI Geforce 210 . Lågprofil med LP-bracket. Detta har fått sig en omgång med bandsågen för att passa i ett chassi med 1,5-slotsplats

  • Gigabyte Radeon HD4550 . Inga kommentarer.

Båda korten fungerande vid nedpackning, hämtas i Göteborg (Björkekärr). Jag kan tänka mig att skicka mot självkostnadspris, men då blir det lite ledtid.

Läs hela annonsen här

Jag skulle gärna ta emot Gigabyte kortet och trycka i min server och äntligen kicka igång den. Kan dra ett pm så kan vi prata vidare fraktpris, PM och dyl där

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W