MSI GeForce RTX 2080 Ti 11GB LIGHTNING Z

Permalänk
Medlem

MSI GeForce RTX 2080 Ti 11GB LIGHTNING Z

Tjenare allihop,

Pga införskaffande av ett 3080 är det nu dags att sälja av min gamla arbetshäst.

Detta är ett väldigt unik 2080 Ti. Dubbla bios, kraftigt överklockat från fabrik. Kolfiber backplate. Till och med en liten display på korten som kan visa temperatur, klockfrekvens etc. Aldrig haft några problem med kortet, endast lätt överklockat med MSI Afterburners OC Scanner.

Länk för mer detaljer:
https://www.inet.se/produkt/5407142/msi-geforce-rtx-2080-ti-1...

Kortet är inköpt i Mars 2019, digitalt kvitto finns. Garantin är på 3år, dvs 03/2022.

Kan skickas, men plockas helst upp i Göteborg.

Initialt tänker jag mig 6000kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Åhh MSI Lightning! (hade slagit till om jag inte redan innan köpt ett begagnat kort).

Mvh/

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobish:

Åhh MSI Lightning! (hade slagit till om jag inte redan innan köpt ett begagnat kort).

Mvh/

Fantastiskt kort. Synd man "måste" göra sig av med det för att hänga med senaste trenderna.

Permalänk

Börjar bud på 5500

Permalänk
Medlem

Hade jag inte beställt ett 3080 så hade jag köpt detta. Så jäkla snyggt kort alltså!

Visa signatur

CPU: 8700K @ 5.0 GHz| GPU: MSI RTX 2080 ti Duke OC | MB: ASUS Prime Z370-A | RAM: 2x8 GB Corsair Vengeance RGB PRO @3200MHz | Cooling: be quiet! Dark Rock Pro 4 | PSU: be quiet! Straight Power 750W | SSD: Samsung 860 1 TB | FANS: be quiet! Silent Wings 3 x3 | CASE: Fractal Design Meshify C

Permalänk

@Jeboor: Bjuder 5600kr kan hämta upp kortet om det finns i centrala göteborg

Permalänk

6000 + frakt

Permalänk
Avstängd

Motorfilm har budat på många kort.

5700 plus frakt i

Permalänk
Medlem

6000 hämtar

Permalänk
Medlem

6100 plus frakt. När avslutas denna annons

Permalänk

6500kr bjudet

Permalänk
Medlem

6500 möts upp på stan eller hämtar

Permalänk

6700 + frakt

Permalänk
Medlem

Blev exakt som jag trodde. Marknadsvärdet för 2080 Ti hamnar runt 6000kr. Fan vad mothugg jag fick för ett par veckor sedan när jag skrev om detta. Ville bara få detta sagt ;)... Sorry. Fint kort hade gärna köpt det om jag haft behovet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av havremoped:

6700 + frakt

Havremoped ligger just nu med ledande budet.

Auktionen pågår till senast söndagkväll.

Permalänk
Medlem

Eftersom det är många intressenter så vill jag göra det så rättvist som möjligt därför sätter jag en stopptid på Söndag kl 20.00. Om det skall skickas, skickar jag det på morgonen därefter. Om hämtas, bestämmer vi tid och plats i PM.

Bud är inget som är bindande rent legalt (uppenbarligen), men lägger ni bud får ni gärna vara seriösa med dem. Förbehåller mig även rätten att inte sälja om det verkar som det pågår något fuffens.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magnus112233:

Blev exakt som jag trodde. Marknadsvärdet för 2080 Ti hamnar runt 6000kr. Fan vad mothugg jag fick för ett par veckor sedan när jag skrev om detta. Ville bara få detta sagt ;)... Sorry. Fint kort hade gärna köpt det om jag haft behovet.

Japp, därför jag behåller mitt 10 månader gamla 2080 Ti Strix. 3080 Strix kostar 10 000 och skulle jag då lägga upp 4 000 kr för 20-30% extra kräm och få vänta... ja hur länge skulle man få vänta? Kan ju trösta mig med den tanken @Jeboor: 2080 Ti tycker jag är ett bra begagnat köp och ursäkta att jag inte bjuder för att köra NvLink.

länk
Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Skrivet av Jeboor:

Havremoped ligger just nu med ledande budet.

Auktionen pågår till senast söndagkväll.

Jag får tyvär dra tillbaka mitt bud då jag klantade mig igår och tappade min CPU i golvet, och fick akut köpa nytt.
Ursäktar besvären!

Permalänk
Medlem
Skrivet av nGuy:

6500 möts upp på stan eller hämtar

Då leder nGuy med 6500kr

Permalänk

@Jeboor: Bjuder 6600kr hämtar upp

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Devist:

Då leder Devist med bud på 6700kr

Budgivningen avslutas idag klockan 20:00

Permalänk

7000 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Getoffmenerd:

7000 + frakt

Du kom in på håret!

Getoffmenerd tar hem rubbet! Tar kontakt via PM!

Återkommer när allt är bekräftat och klart.

Permalänk
Medlem