Permalänk
Medlem

Acer Predator X34

Säljer min Acer Predator som jag köpte 2018 på Inet. Kan bifoga kvitto om det önskas.

Har kvar originalförpackning, och skulle föredra upphämtning (Malmö). Vill en köpare att skärmen ska skickas så sker detta på köparens bekostnad mot förskottsbetalning.

Skärmen har funkat problemfritt hela tiden, men nu då jag behöver jobba hemifrån önskar jag en 4k skärm pga behov i arbetet.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

För skojs skull (och helt random lyckades hitta tråden). Du råkade inte lira wow i TBC med samma användarnamn?

Permalänk
Medlem

@Fanzer: Japp, spelade med samma namn från Vanilla och rätt länge därefter Känner igen ditt nick med

Permalänk

@Fanzer lyckligt sammanträffande. Nu måste du köpa skärmen för utsatt pris. Det är sen gammalt.

Permalänk

Intresserad av en Benq PD3200U (4K, 32") som delbyte? Den har tyvärr ett par döda pixlar, men jag låter naturligtvis mellanskillnaden reflektera det. Finns i Hjärup.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | G.Skill Flare X5 32GB 6000MHz | Gigabyte B650 Gaming X AX | Samsung 980 Pro 1TB | Gigabyte UD1000GM PG5 | Be Quiet Pure Rock 2 | Fractal Design Define 7 Compact

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rymdprofeten:

Intresserad av en Benq PD3200U (4K, 32") som delbyte? Den har tyvärr ett par döda pixlar, men jag låter naturligtvis mellanskillnaden reflektera det. Finns i Hjärup.

Tack för erbjudandet, men tyvärr inte intresserad av byte

Permalänk
Medlem

Skulle du kunna slänga upp vilken modell av x34 det gäller? c: EDIT: och gärna om det är några döda pixlar eller dylikt

Visa signatur

woop woop

Permalänk
Medlem
Skrivet av hugoqqqq:

Skulle du kunna slänga upp vilken modell av x34 det gäller? c: EDIT: och gärna om det är några döda pixlar eller dylikt

Självklart kan jag det, dumt att jag inte tog med detaljerna från början.

Acer 34" Predator X34A

Inga döda pixlar eller andra problem som jag lagt märke till. Det som jag möjligen reagerat på någon mörk kväll är att svärtan inte är som en OLED när det är helt svart i resten av rummet, men det hade jag iofs inte förväntat mig heller.

Permalänk
Medlem

Sänker priset till 4000

Permalänk
Medlem

Du har PM!

Permalänk
Medlem

Finns skärmen kvar ?

Visa signatur

blärg..