Fractal Design Arc & Coolermaster Masterlite 3.1

Permalänk
Medlem

Fractal Design Arc & Coolermaster Masterlite 3.1

Hej!

Jag har två chassin som blivit över:

Fractal Design Arc R2
Reko skick med något mindre märke på sidan. Inte direkt ett Ghost S1 i storlek men lämpar sig väl om man vill bygga en billig dator och/eller ha massor av hårddiskplatser. På bilden så är inte alla hårddiskskenor i - men alla finns.

Coolermaster Masterlite 3.1
Oanvänt med skyddsplasten kvar på sidan och fronten. mATX och tja, inte mycket för världen men ett reko och enkelt chassi.

Det finns originallådor till båda - men tvek om det är värt att skicka, upp till er. Budstart på 100 SEK (yes, jag släpper dom för det).

Finns på Södermalm i Stockholm.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

200 kr för båda +frakt

Permalänk
Inaktiv

ändring .

Permalänk

Sitter det nån fläkt i något av dessa två? Om inte, har du nån passandes?

Permalänk
Medlem

@elijd - noterat.

@hakank222 - tror inte det, kan sitta någon halvtrött fläkt i.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

Köper gärna båda för 200:- och kan hämta idag

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X, Cooler Master ML360R, MSI MPG X570 GAMING PRO CARBON WIFI, G.SKill 32GB 3600Mhz CL16, ASUS ROG STRIX GTX 1080 Ti GAMING OC , Samsung 970 Evo Plus 1TB + WD4TB + Seagate ST4TB, Lian Li PC O11, Seasonic PRIME 850W.

Monitorer: Asus ROG Swift PG348Q + ASUS ROG Swift PG279Q
Tangentbord och mus: Steelseries Apex 7 Pro + Steelseries Rival 700

Permalänk
Medlem

Jag kommer att prioritera hämtning av praktiska skäl så @hundenBoss ligger bäst till. Jag är dock borta i kväll så har det inte hänt något under morgondagen så är dom dina.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk

bjuder 250:- o kan hämta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grimhonky:

bjuder 250:- o kan hämta

Då leder du! Avslutar i morgon kväll.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bimbim:

Då leder du! Avslutar i morgon kväll.

Grattis @Grimhonky - PM:ar.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

Attans... Hann inte, om inte Grim ska ha så tar jag gärna dem för 300:-

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X, Cooler Master ML360R, MSI MPG X570 GAMING PRO CARBON WIFI, G.SKill 32GB 3600Mhz CL16, ASUS ROG STRIX GTX 1080 Ti GAMING OC , Samsung 970 Evo Plus 1TB + WD4TB + Seagate ST4TB, Lian Li PC O11, Seasonic PRIME 850W.

Monitorer: Asus ROG Swift PG348Q + ASUS ROG Swift PG279Q
Tangentbord och mus: Steelseries Apex 7 Pro + Steelseries Rival 700