Köpes: Radeon 5700XT, RTX2070S eller likvärdigt

Permalänk

Köpes: Radeon 5700XT, RTX2070S eller likvärdigt

Hej!
Som ni ser i rubriken letar jag nu efter något att ersätta mitt 1060 6GB med. Tänker att ett 5700XT eller liknande/bättre bör ge mig ett lagom lyft då jag tänker satsa på 1440p144hz.

Släng på med förslag och rimliga priser! Frakt går bra om du har många referenser, annars ser jag helst en affär inom köravstånd från Halmstad. Allt gott!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett PowerColor Radeon RX 5700 XT Red Devil. Kortet fungerar perfekt och aldrig några bekymmer. Originallåda och alla tillbehör medföljer såklart.

Prisjakt

Kan släppa det för 2800 kr.

Permalänk
Skrivet av Milewulf:

Har ett PowerColor Radeon RX 5700 XT Red Devil. Kortet fungerar perfekt och aldrig några bekymmer. Originallåda och alla tillbehör medföljer såklart.

Prisjakt

Kan släppa det för 2800 kr.

Låter klart intressant. Har läst att minnesmodulerna på vissa exemplar blir varma. Är det något du har märkt av? Köpte du kortet nytt och i så fall när?

Permalänk
Medlem

Köpte det 2019-08-17 på Inet, har kvitto. Har aldrig kollat temperaturer eller liknande. Om du vill att jag skall köra något test eller liknande, så går det bra. Datorn mestadels stått. Bor i Göteborg.

Permalänk

@Milewulf: Ska ta och googla runt lite om just Red Devil och återkommer Skulle det eventuellt finnas en möjlighet att möta upp någonstans mellan Göteborg och Halmstad vid affär?

Permalänk
Inaktiv

Hej.

Jag har ett sapphire 5700 xt nitro+ special edition om det är av intresse.

Köpt 2020-09-16, kvitto all emballage garanti samt en spelkod som jag fick med ingår i köpet.

Permalänk
Skrivet av anon298854:

Hej.

Jag har ett sapphire 5700 xt nitro+ special edition om det är av intresse.

Köpt 2020-09-16, kvitto all emballage garanti samt en spelkod som jag fick med ingår i köpet.

Inte omöjligt! Någon särskild anledning till att du säljer så snart efter inköp?

Permalänk
Inaktiv

Har på tok för mycket prylar nu och måste sälja av lite.
Tänkte bygga ihop en till dator men så kommer det inte bli nu.

Kommer göra en anonns framöver

Permalänk
Medlem

Säljer mitt ASUS Radeon RX 5700 XT TUF 3 inköpt hösten 2019 från komplett.se, kvitton finns. Dock har jag gjort mig av med kartongen.

Varför? Får inte det att funka i två spel (Frostpunk och TW:W2).

Permalänk
Medlem

Har ett RTX 2070 Super Gaming X Trio om det fortfarande är av intresse