Permalänk

Mindre spel mus?

Hej,

Jag söker en bra spel mus med sladd som passar en någon mindre hand. Precis införskaffat mig en SteelSeries Rival 310 som jag känner är för stor/ för lång. Musen i sig är det inget fel på, jätteskön å spela med men sidoknapparna sitter alldeles för långt fram från tummen. Spelar mest CS och Fortnite och den ska ha sladd.

Något som kan tipsa?

Permalänk
Medlem

Logitech G pro gaming för trådad eller G305 för trådlös.

Permalänk
Medlem

Rekommenderar Mionix Castor, bästa musen jag haft!

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4750473

Permalänk
Permalänk
Medlem

Zowie EC2-A är riktigt trevlig.

Permalänk
Medlem

Tänkte mest på den med den andra sensorn, men samma mus annars.
https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=3843264

Permalänk
Medlem

Razer Viper är kanske ett alternativ? Finns tom en Razer Viper Mini som är ännu mindre.

Jag kör med en Razer Viper Ultimate, dvs den trådlösa varianten och jag är supernöjd.

Permalänk
Avstängd

Roccat Kone Pure Ultra är rätt liten

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk

@ZeneBent: Hört bara gott om den men måttet är näst intill lika som Rival 310. Är om knapparna sitter närmare då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Montana74:

@ZeneBent: Hört bara gott om den men måttet är näst intill lika som Rival 310. Är om knapparna sitter närmare då.

Aldrig använt en Rival 310 så kan tyvärr inte hjälpa dig där. Men jag kan nästan tycka att mina sidoknappar sitter lite för nära. Inte så att det är några problem för mig men de hade kunnat sitta lite längre bort, har väl en medium handstorlek. Så jag kan nog tänka mig att den passar dig, om inte så lär nog mini-modellen passa utmärkt.

Se om du kan åka och testa den någonstans. Som sagt så är jag toknöjd.

Permalänk

@ZeneBent: Ja det blir att testa. Tack!