Byta: GTX 1080 mot: RTX 2080 + pengar!

Permalänk
Medlem

Byta: GTX 1080 mot: RTX 2080 + pengar!

Halloj,

Vill byta upp mig litegranna men känner att 3080 inte riktigt är vad jag behöver så önskar hitta ett 2080/2080S som jag gärna byter mitt 1080 mot + deg.

Har varit utanför marknaden ett tag men av vad jag kan se så verkar 1080 tinga ut kring 2000:- så sätter det som bytesvärde för kortet jag har.

Kortet jag har är ett Asus Geforce GTX1080 Strix Gaming Advanced som snurrat i datorn sen jag köpte det den 25 december 2017.

Återkom om du är intresserad!

Jag kan mötas upp i Stockholm med omnejd.

Jag har förpackningen kvar, däremot är kvittot lite oklart varsfan det är men kommer garanterat skaka fram det genom lite mejl med elgiganten/banken.

(Hann med en flytt mellan inköp av kortet 2017 och nu vilket är anledning till oklarheterna kring exakt vart kvittot är, men kommer lösa sig då jag håller på och mejlar med banken i detta nu!)

Jag ser gärna att det finns ett kvitto på RTX2080/S självfallet.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Finns det någon möjlighet att du vill släppa av dig 1080 för 2200:-? Kan isåfall hämta den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dekine:

Finns det någon möjlighet att du vill släppa av dig 1080 för 2200:-? Kan isåfall hämta den.

Tjena,

mjaa.. jag är ju i behov av en GPU och ser helst ett byte, men om det nu är så att intresset är svalt (vilket det verkar... (: ) så hör jag kanske av mig i dm!

Permalänk
Medlem

@Misak Koim: Förståeligt, uppskattar verkligen att du tatt det i åtanke. Önskar genuint lycka till! hör av dig annars