Raderade PC av misstag i Microsoft Konto, kan inte återställa utan att radera hela kontot?

Permalänk
Medlem

Raderade PC av misstag i Microsoft Konto, kan inte återställa utan att radera hela kontot?

Trusted devices listningen i MS Account av mina enheter är tom sedan jag misstog namnet på min gamla laptop med den nya och raderade den nya...
Nu kan jag inte få in den igen utan att radera mitt konto från enheten och lägga till det på nytt..all data kommer ju att försvinna...eller?
Några tips vore välkomna
/Janne B

Visa signatur

SurfBoy

Permalänk
Medlem
Skrivet av surfboy:

Trusted devices listningen i MS Account av mina enheter är tom sedan jag misstog namnet på min gamla laptop med den nya och raderade den nya...
Nu kan jag inte få in den igen utan att radera mitt konto från enheten och lägga till det på nytt..all data kommer ju att försvinna...eller?
Några tips vore välkomna
/Janne B

Har du provat bara logga in igen med enheten?
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/what-ha...

Citat:

Hi,

Removing a device to your Microsoft account will remove your computer to your Trusted Device list. You need to login your Microsoft account again to the computer if you want it to appear in your Trusted Device list.

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Medlem

Fixat

Skapade ett annat konto och fixade fram och tillbala, vips så var allt ok igen. Vet faktiskt inte hur fasen det gick till...

Visa signatur

SurfBoy