Creality3D CR-10 V3 - 3D Skrivare + Tillbehör

Permalänk
Medlem

Creality3D CR-10 V3 - 3D Skrivare + Tillbehör

I princip en splitterny Creality3D CR-10 V3. Har ej behov av denna maskin då jag skall köpa tjänsterna för utskrifterna jag har behov av via företag som erbjuder detta.

Köptes i början av augusti 2020. Använd ett fåtal gånger. Säljes monterad.

Länk till Creality hemsida för att hitta mer information om maskinen. LÄNK

Medföljer gör samtliga tillbehör som kom med maskinen och även nedan

  • Addnorth E-PLA Filament / PLA / 1.75 mm / 750 g / Svart - 2st

  • PrimaValue™ PLA Filament / PLA / 1.75 mm / 1 kg / Vit - 1st

  • PRF Isopropanol 450 ml - Isopropanol med en renhet på 99,5 % - 1st

Maskinen skickas inte. Den hämtas helst upp i Stockholm, Södertälje. Eventuellt att jag kan ta med den efter arbetstid till Stockholm, ifall den får plats i bilen...

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Playstation 5 | Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV | Razer Blade Laptop / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Inaktiv

Under specen står det inom parantes Changeable auto leveling vad menas med det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon910:

Under specen står det inom parantes Changeable auto leveling vad menas med det?

Vart någonstans ser du det? Hittade inte då jag kikade med mobilen. Är inte så himla kunnig på detta med 3D skrivare men misstänker att det har att göra med utbytbara delar kring hur den justerar bädden osv.

Men om du visar mig vart det står kan jag skicka frågan till deras support och fråga om inte någon på forumet vet.

Visa signatur

Playstation 5 | Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV | Razer Blade Laptop / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Medlem

@anon910: den har stöd för att installera "bl touch" så att det går att köra automatisk "bed leveling". Alltså att identifiera vilka z positioner som bottenplattan ligger på. men går ju att göra manuellt annars.

Permalänk
Inaktiv

Aha, ok, tack

Permalänk

Jag kommer att starta den budgivning till det angivna priset.

Permalänk
Medlem

@Super Älg: Du har PM.

Visa signatur

Playstation 5 | Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV | Razer Blade Laptop / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070