IKEA samarbetar med Asus om gamingmöbler

Permalänk
Inaktiv

Hoppas på en "ROG Strix Järvfjället OC Gaming"

Permalänk
Medlem
Skrivet av mpat:

Nej, men Sonos grundades av f.d. Apple-anställda, så de kör med vad de kan.

Inlåst och överprissatt, roger på den.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Skrivet av pålis:

Estetiken kommer ju gå förlorad så fort dom sätter dit ROG-loggan.

Precis, den loggan förstör ofta estetiken på allt den är med på. Oavsett produkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Christley:

För att deras kabelrännor är nått jag krossar knät emot hela tiden och de är så otroligt fula. plus att inbyggda är så mycket snyggare.

Trådlös laddning som finns i bordet är dock inte super vanligt bland deras bord. iaf inte de bättre

Hitta en annan kabelränna att skruva dit, då. Min poäng är mest att om det är IKEA så får du ju ändå skruva ihop den, så det spelar mindre roll vad som ingår i deras paket.

Vad gäller trådlös laddning så har de en laddare som går att fälla in (Nordmärke) samt säljer en hålsåg för att fälla in den. Blir riktigt snyggt (jag gjorde det med en USB-laddare, men samma grej)

Visa signatur

5900X | 6700XT

Permalänk
Skrivet av YamahaDGX630:

Fick på riktigt fundera över om det var 1:a April idag när jag såg artikelomslaget!

År 2020 hälsar och frågar dig:

God morgon. Har du sovit bort halva mitt år?

Visa signatur

Dator: EEE901 N270/ 1GB / 20GB SSD ... Kraftigt nedbantat/tweakat Win7 x86 for speeeEED!
Facebook användare? Hatar tidslinjen? gå med i denna FB-grupp:
Undo Timeline ...med lite tur får h*lvetet ett slut!

Permalänk
Medlem
Skrivet av lastninja:

År 2020 hälsar och frågar dig:

God morgon. Har du sovit bort halva mitt år?

Haha!

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som känner att om det står "gaming" på något så tappar jag intresset för produkten? Jag kanske är för gammal, men jag kan inte förstå varför produkter som riktar sig till vuxna skall ha "häftiga namn" och se ut som en transformer. Gör en bra produkt bara till ett vettigt pris så kommer jag köpa den.

Permalänk
Medlem

Ikea gjorde databordet Jerker använder fortfarande databordet de är första utgåvan som var bäst har inte hittat något bättre databord till vettigt pris så dom kan om dom vill

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Medlem

Helt övertygad om att Ikea kommer se till att leverera produkter med bra kvalité här. Tvivlar däremot på att de kommer klassas in i "premiumsegmentet" gällande gamingstolar.

Visa signatur

Lian Li PC-O11 Dynamic Vit | ASUS ROG STRIX B550-A GAMING | AMD
AMD Ryzen 7 5800X 3.8 GHz 36MB | ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC WHITE V2 | Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 2666MHz CL16 | Corsair Hydro H150i PRO RGB 360