Möss, Rollermouse, Kinnarps armstöd, skärm

Permalänk
Medlem

Möss, Rollermouse, Kinnarps armstöd, skärm

Säljer av lite smått och gott som inte används längre. Allting fungerar felfritt men vissa grejer har lite slitage, se bilder och beskrivning. Buda helst i tråden. Grejerna finns hemma hos mig i Kristianstad, skickar gärna om köparen står för frakten.

Möss, från toppen till vänster:

Helt oanvänd MX Master 2S komplett med kartong, receiver och kabel. Fick den på ett garantiärende då jag trodde min gamla var trasig (vilket den inte visade sig vara).
Nypris 750Kr

Något använd MX Master 2S, fungerar felfritt dock. Med Receiver.

Logitech Prodigy G403 Något använd, debraidad kabel.
Nypris 678Kr

SteelSeries Rival 310
Något använd.
Nypris 589Kr

Den gamla Logitech MX518 Inte mycket använd. Köpte den till päronen för en massa år sedan sen blev den bara liggandes.
Nypris 579Kr

Rollermouse Red helt oanvänd. Köpte en privat men fick senare en via jobbet. Säljer inte den för mindre än 2000Kr.
Nypris 3200Kr

LG W2363D, 23" TN panel.
Nypris, runt 2000Kr.

Kinnarps armstöd för 6000, 9000 serien.
Hela och fina.
Nypris Vet ej, några hundra?

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hi,

I am interested in the monitor LG W2363D
How old is it?
What price are you asking for it?

Thanks

Permalänk
Medlem
Skrivet av themortaixx:

Hi,

I am interested in the monitor LG W2363D
How old is it?
What price are you asking for it?

Thanks

It's about 10 years old so it's not worth much. 300kr?

Permalänk
Avstängd

G403 50+frakt,

Permalänk
Medlem

@Baxtex
Något använd MX Master 2S, fungerar felfritt dock. Med Receiver. - 150 + frakt

Permalänk
Medlem

oanvänd MX Master 2S 200kr + frakt

Permalänk

SteelSeries Rival 310 150:- + frakt

Permalänk
Medlem

Budar på båda Logitech MX Master 2S

@Baxtex

1. Helt oanvänd MX Master 2S komplett med kartong, receiver och kabel | 225 kr + frakt.

2. Något använd MX Master 2S, fungerar felfritt dock. Med Receiver | 175 kr + frakt.

/KenzoM

Visa signatur

"Hopefully another 25 years with AMD!"

Permalänk
Medlem

Bud är noterade. Tänker avsluta annonsen på söndag.

Permalänk
Medlem

oanvänd MX Master 2S 250 kr + frakt.

Permalänk
Medlem

@Baxtex
Vilken tid på söndag tänkte du avsluta?

/KenzoM

Visa signatur

"Hopefully another 25 years with AMD!"

Permalänk
Medlem

Budgivningen avslutas?

@Baxtex

1. Helt oanvänd MX Master 2S komplett med kartong, receiver och kabel | 275 kr + frakt.

2. Något använd MX Master 2S, fungerar felfritt dock. Med Receiver | 175 kr + frakt.

Vilken tid idag har du tänkt avsluta budgivningen?

/KenzoM

Visa signatur

"Hopefully another 25 years with AMD!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av KenzoM:

@Baxtex

1. Helt oanvänd MX Master 2S komplett med kartong, receiver och kabel | 275 kr + frakt.

2. Något använd MX Master 2S, fungerar felfritt dock. Med Receiver | 175 kr + frakt.

Vilken tid idag har du tänkt avsluta budgivningen?

/KenzoM

Noterat. Avslutar ikväll klockan 22 så tar jag kontakt med köparna imorgon. Observera att prylar som ej fått bud fortfarande finns kvar. (om det kommer någon ny besökare till tråden).

Permalänk
Medlem

Vann budgivningen på båda Logitech MX Master 2S mössen - men vad hjälpte det!

😒 "Surt sa räven"

Vann i söndags kväll (20/9) budgivningen på båda @Baxtex "Logitech MX Master 2S" i den
här annonsen. Den nya för 275 kr + frakt, samt den beg. för 175 kr + frakt.

Men vad hjälpte det när han två dagar senare, inte ville sälja båda mina vinster till mina vinstpriser.

Skrivet av Baxtex:

Då jag inte fick så mycket för dom så väljer jag att behålla båda tyvärr. Dock ser jag att Elgiganten
har dom för 649Kr vilket är ett bra pris, gav 999Kr när jag köpte den för bara ett år sedan.

Tycker att det är dåligt när säljare är så otydliga i sina annonser om de förutsättningar som
gäller för annonsen. Om en säljare lägger in sina reservationer i samband med att annonsen
läggs ut, -ja, då vet man vad som gäller.

Men när säljare ändrar sina reservationer under pågående budgivning eller efter avslutad budgivning.
Hur ska man då som köpare veta vad som gäller?

Personligen så anser jag att man, ska ta sitt ansvar och hålla sitt ord. Har man slarvat med sina
reservationer innan, så får man själv ta den smällen och inte låta den oskyldiga köparen ta smällen.

Kanske det dags för ytterligare förändringar i annonseringsreglerna här på "Marknaden"?

/KenzoM

Korrigering
Visa signatur

"Hopefully another 25 years with AMD!"