uppdaterade Windows nu snabbåtkomst borta hur fixa tillbaka?

Permalänk
Medlem

uppdaterade Windows nu snabbåtkomst borta hur fixa tillbaka?

jag uppdaterade Windows och nu när jag öppnade den här datorn så är snabbåtkomstrutan som brukar sitta på vänster sida (se bild) borta

Jag har googlat runt men jag hittar inte inställningen för att få tillbaka den eller är den helt borta nu med senaste uppdateringen?

kör Windows 10

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem

Vet inte hur det brukar se ut hos dig men är det inte bara att klicka på "Snabbåtkomst" längst upp i listan där i utforskaren så dyker mappar och senaste filerna upp? Kanske jag som missuppfattar dig, om det är så får du bortse från detta inlägg

Permalänk
Medlem
Skrivet av harno72:

Vet inte hur det brukar se ut hos dig men är det inte bara att klicka på "Snabbåtkomst" längst upp i listan där i utforskaren så dyker mappar och senaste filerna upp? Kanske jag som missuppfattar dig, om det är så får du bortse från detta inlägg

Som bilden visade så brukade att se ut men nu har hela Vänstra fliken försvunnit där det står snabbåtkomst, skrivbord hämtade filer dropbox, etc på bilden och samma sak är det på min bärbara så det va något i senaste Windows uppdateringen som ändrade något.

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem

Kanske detta: fliken Visa, sätt bock på Navigeringsfönstret.

Permalänk
Medlem
Skrivet av adamxyz:

https://i.imgur.com/CTThSaw.png

Kanske detta: fliken Visa, sätt bock på Navigeringsfönstret.

japp det va det tusen tack

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan