Razer tuggar på med produktnyheter

Permalänk
Melding Plague

Razer tuggar på med produktnyheter

Hack i häl på nyheten om att AMD börjar sälja cyklar presenterar Razer att företaget börjar sälja egna tuggummin för gamers.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Så det är därför jag inte kan vinna! Jag har inte haft gamer tuggummi!

Visa signatur

12900K | 32GB 6000 DDR5 | 3090 FE | PG259QN | Z790 Gaming X AX | SF750 | O11 Mini

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av RekiN:

Så det är därför jag inte kan vinna! Jag har inte haft gamer tuggummi!

Produkten vi alla saknade utan att ens veta om det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av RekiN:

Så det är därför jag inte kan vinna! Jag har inte haft gamer tuggummi!

Det och så har du för lågt antal cykelramar(frames) per sekund.

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Medlem

Snart kommer Intel öppna ett lekland där föräldrar kan lana medans deras barn springer i hoppborgar och åker rutschkanor

Permalänk
Inaktiv

RGB-tuggummi ftw! Smakar jordgubb, äpple, blåbär...sen börjar det om!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

7800X3D//4090

Permalänk
Medlem
Skrivet av RekiN:

Så det är därför jag inte kan vinna! Jag har inte haft gamer tuggummi!

Först kom aim-bot, sen kom tuggummi.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

"Tuggar på" va? Ni var bara tvungna?

Skämt åsido, var inte intresserad av Razer förut men detta höjer inte intresset något vidare.

Permalänk
Medlem

Vad är näst? Dopingpreparat för gamers?

Jag hade ärligt talat vela möta en sådan här sterotypisk "Gamer", har "gamer brillor", "gamer tuggumi", Sjävklart tonvis med RGB, 360hz skärm, INTEL CPU ENDAST! RGB tangentbord, Razer mus, rallystol, fan menar GAMER STOL! Gamer Skrivbord, gamer handledstöd, har säkert glömt hur mö som helst man kan sätta Gamer före.

Hade velat möta den 110% gamern så jag kan få ett hum hur denna steriotyp är funtad när det gäller inköp av saker och ting bara för att företagen säger till folk vad dom ska konsumera för att passa in i en krets.

Permalänk
Avstängd

Vissa utvecklare gjorde redan övertramp (hah!) när de introducerade "gamersstrumpor".

Nu gamertuggummi? Tacka vet jag joltcola och billys piroger!

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk

lol

Visa signatur

RTX 3090 Strix OC • 9900KS • Z390 Aorus Xtreme • Trident Z Royal 32GB 3200MHz CL14 • Kraken Z73 • 9x120mm Noctua • Corsair AX1000 Titanium • Samsung 980 PRO 2 TB • Samsung 970 EVO 500GB + 1TB • Lian Li PC-O11 PCMR Limited Edition

Asus 27" OLED 240 Hz • LG 38GL950G (3840x1600) • Audeze Mobius • Keychron K6 • Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem
Skrivet av pa1983:

Vad är näst? Dopingpreparat för gamers?

Jag hade ärligt talat vela möta en sådan här sterotypisk "Gamer", har "gamer brillor", "gamer tuggumi", Sjävklart tonvis med RGB, 360hz skärm, INTEL CPU ENDAST! RGB tangentbord, Razer mus, rallystol, fan menar GAMER STOL! Gamer Skrivbord, gamer handledstöd, har säkert glömt hur mö som helst man kan sätta Gamer före.

Hade velat möta den 110% gamern så jag kan få ett hum hur denna steriotyp är funtad när det gäller inköp av saker och ting bara för att företagen säger till folk vad dom ska konsumera för att passa in i en krets.

Jag tycker varannan gammal klasskompis som fått barn och visar upp hela livet på Facebook har barn på 8-14 år med just det där

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

How it feels to chew Five-gum..

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon193054:

RGB-tuggummi ftw! Smakar jordgubb, äpple, blåbär...sen börjar det om!

Gick ju bra för Willy Wonka......

Permalänk
Medlem

Går tuggummipaketet att öppna utan ett användarkonto?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mkk:

Går tuggummipaketet att öppna utan att användarkonto?

Lär nog krävas både en app, ett konto, ett season pass och vill du köpa fler tuggummin får du köpa en lootbox.

Permalänk
Medlem

Vill inte vara den som är den men grönt te innehåller inget koffein. Kan inte se någonstans på Razers produktsida att det finns tillsatt koffein i heller Rättelse: Det innehåller tydligen lite koffein även om mängden är ytterst liten. Hur som helst så marknadsförs inte produkten som att kicken kommer från koffein, snarare att hålla sig fokuserad med hjälp av vitaminerna vilket är hyfsat trendigt just nu.

Visa signatur

Ryzen 7 5700X | MSI GeForce RTX 4070 12GB VENTUS 3X OC | MSI MPG B550 | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz | Samsung 970 EVO m.2 1 TB | Samsung 860 EVO 250 GB | Toshiba P300 2TB | Sabaj DA3 | Sennheiser HD 490 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av pa1983:

Vad är näst? Dopingpreparat för gamers?

Man skulle redan kalla det för dopingpreparat, då det innehåller koffein.
Höga halter koffein i blodet räknades av IOC och WADA (World Anti-Doping Agency) som doping fram tills 2004 efter att det hade upptäckts att även lägre halter orsakat av vad som kunde kallas "vardagligt drickande" av kaffe också kunde ha prestandahöjande effekt, Alltså, det är som med tobak i samhället: det är inte tillåtet för att det inte har en effekt; det är tillåtet därför att det är svårt att göra något åt.

WADA mäter fortfarande koffeinhalten i dopingprov för att kunna för statistik och upptäcka trender och anomalier, för att ha som underlag för att kunna ändra sig i framtiden.

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk
Medlem

Kaffe, snus och kranvatten 💪

Permalänk
Medlem

Snus, mus och brännvin!

Permalänk
Medlem
Skrivet av shirre:

Vill inte vara den som är den men grönt te innehåller inget koffein.

På svenska brukar det visserligen kallas "tein" när det är i te. Jag har för mig att tein har någon yttre bindning som är annorlunda, men den är i praktiken samma molekyl som koffein. På engelska kallar man båda för "caffeine".

Hur mycket "koffein" som finns i grönt te resp. kaffe beror på hur man tillagar det. En kopp macha (japanskt
teceremoni-te) kan ha mer koffein än en kopp espresso.

Jag antar att grönt te har valts som ingredient därför att det har mer hälso-associationer än vad "koffein" har. Grönt te är känt för att innehålla relativt mycket antioxidanter, men det gör egentligen svart kaffe också.

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk
Avstängd

Snart så kommer dom väl ut med självrengörande gamer kalsonger.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

Hur många kommer ihåg PWNMEAL - Extreme Gaming Oatmeal?
Det var egentligen satir, för att marknadsföra ett kortspel på en spelmässa 2014. Gamer-stuket var trött redan då.

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk
Medlem

YEAH...NO

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Findecanor:

På svenska brukar det visserligen kallas "tein" när det är i te. Jag har för mig att tein har någon yttre bindning som är annorlunda, men den är i praktiken samma molekyl som koffein. På engelska kallar man båda för "caffeine".

Hur mycket "koffein" som finns i grönt te resp. kaffe beror på hur man tillagar det. En kopp macha (japanskt
teceremoni-te) kan ha mer koffein än en kopp espresso.

Jag antar att grönt te har valts som ingredient därför att det har mer hälso-associationer än vad "koffein" har. Grönt te är känt för att innehålla relativt mycket antioxidanter, men det gör egentligen svart kaffe också.

Tror många slutat använda uttrycket tein för att många inte visste att det var samma sak som koffein. Jag trodde faktiskt inte grönt te innehöll något koffein alls, därav min rättelse på mitt inlägg Tror precis som du att det gröna teet är där för sina hälsofrämjande aspekter och inte själva kicken (hur liten eller stor den än må vara). Tyckte bara det var lite missvisande att nämna att det gröna teet är där för kicken även om jag nu själv helt hade missat att det faktiskt fanns koffein i.

Visa signatur

Ryzen 7 5700X | MSI GeForce RTX 4070 12GB VENTUS 3X OC | MSI MPG B550 | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz | Samsung 970 EVO m.2 1 TB | Samsung 860 EVO 250 GB | Toshiba P300 2TB | Sabaj DA3 | Sennheiser HD 490 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av superegg:

Snart så kommer dom väl ut med självrengörande gamer kalsonger.

Några YT kanaler jag följde sponsrades för något år sedan av tillverkare av kalsonger med silver i.
Kanske inte självrengörande, men så nära det går, lol

Visa signatur

Main: 5800X3D | Arctic Freezer III 360 | ROG STRIX B550-I | 32 GB DDR4@3600 MHz | Asus RTX 4080 Super TUF | Corsair RM850e | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem

28 dollar för ett tiopack. Är det denna storlek på dem?

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Spretcher:

Några YT kanaler jag följde sponsrades för något år sedan av tillverkare av kalsonger med silver i.
Kanske inte självrengörande, men så nära det går, lol

Finns bra skumma folk.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

Ufff... Ser framför mig ett helt gäng med Twitch streamers som smaskar när de spelar