Permalänk
Testpilot

MSI RTX 2070

Hejsan!

Säljer ett knappt 1 år gammalt RTX 2070 från MSI, mer specifikt Ventus modellen.
Jag är andra ägaren, köptes av mig på sweclockers våren 2020. Kvitto saknas tyvärr, men kortet är i absolut nyskick förutom lite damm möjligtvis - Funktionstestat både i spel och syntetiska tester så som 3DMark TimeSpy innan försäljning!

Kortet ligger även ute på Tradera, och det är angivet pris som gäller - 3000kr, prutat och klart först till kvarn!
https://www.tradera.com/item/341372/416470769/nvidia-msi-rtx-...

Grafikkortet skickas i antistatisk-påse, väl emballerad förpackning samt extra packmaterial och spårbart. Kan även hämtas hos mig i Gävle.

Vid frågor eller funderingar så skicka gärna iväg ett PM
Har gott om referenser, 50+ tidigare annonser och 100+ slutförda affärer här på swec - Så snabb, smidig och säker affär kan garanteras ~

Kolla gärna in mina andra annonser med, har i skrivande stund ett GTX 1080Ti ute för försäljning också.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem

nyskick efter andra ägaren? låter ju en smula märkligt..

jag kan börja på 1500kr.

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Testpilot
Skrivet av Kethsi:

nyskick efter andra ägaren? låter ju en smula märkligt..

jag kan börja på 1500kr.

Tjena Kethsi!

Kortet hade knappt brukats av förra ägaren (enligt denne), och jag äger redan ett 1080Ti utöver detta kortet som jag har använt primärt den sparsamma tiden jag har spelat.
Köpte endast kortet i denna annons för att leka med RT och lite andra funktioner som Turing hade att erbjuda, så kan med handen på hjärtat säga att kortet har effektivt nyttjats i max 20 timmar i mina händer, om ens det - Sedan har det legat nedpackat i en ESD påse, väl emballerad kartong och för att sedan förvarats på en hylla.

Enda nämnvärda "bruksskicket" på kortet är möjligen lite ytligt damm som kan vara kvar efter det satt monterat på den öppna testbänken.

3000kr är det som gäller, står tydligt skrivet i annonsen att det inte är budgivning utan prutat och klart

Mvh
André

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yatagarasu:

Tjena Kethsi!

Kortet hade knappt brukats av förra ägaren (enligt denne), och jag äger redan ett 1080Ti utöver detta kortet som jag har använt primärt den sparsamma tiden jag har spelat.
Köpte endast kortet i denna annons för att leka med RT och lite andra funktioner som Turing hade att erbjuda, så kan med handen på hjärtat säga att kortet har effektivt nyttjats i max 20 timmar i mina händer, om ens det - Sedan har det legat nedpackat i en ESD påse, väl emballerad kartong och för att sedan förvarats på en hylla.

Enda nämnvärda "bruksskicket" på kortet är möjligen lite ytligt damm som kan vara kvar efter det satt monterat på den öppna testbänken.

3000kr är det som gäller, står tydligt skrivet i annonsen att det inte är budgivning utan prutat och klart

Mvh
André

okej jag förstår, lycka till med försäljningen det blir nog inte så svårsålt i alla fall

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem

Hej!
Jag har sett din annons och tråden under. Jag vill inte lägga ett skambud men är inte beredd att lägga tre. Finns det någon prutmån eller behåller du kortet om du inte får tre?

Mvh
Viktor

Permalänk
Testpilot

KORTET PRELIMINÄRT SÅLT!

Skrivet av KabelA:

Hej!
Jag har sett din annons och tråden under. Jag vill inte lägga ett skambud men är inte beredd att lägga tre. Finns det någon prutmån eller behåller du kortet om du inte får tre?

Mvh
Viktor

Tjena KabelA / Viktor!

Fick PM igår kväll med intressent för utsatt pris, så kortet är preliminärt sålt (dealen är klar, väntar bara på betalning).

Kommer låta annonsen ligga uppe tills affären är helt slutförd dock.
Men för att svara på din fråga så är det i dagsläget inte aktuellt med något lägre pris om ovanstående affär skulle falla igenom.

//André

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >