2 st. oöppnade C13-kablar med brittisk kontakt, Logitech USB-headset m.m.

Permalänk
Medlem

2 st. oöppnade C13-kablar med brittisk kontakt, Logitech USB-headset m.m.

•Två stycken så kallade AC-kablar eller apparatkablar (C13) med brittisk/irländsk kontakt skänkes.
Tror de är cirka 1 meter styck. Svarta. Helt oanvända.

•En vit brittisk/irländsk strömkabel (C7) som är helt oanvänd.

•En vit amerikansk strömkabel (C7) som är helt oanvänd

•Logitech USB-headset som funkar fint och inte använts så mycket, men ändå har börjat fnasa på öronmuffarna. Separat volymkontroll på kabeln.

Gratis för den som kommer och hämtar upp enstaka pryl eller alltihop.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma

Permalänk
Medlem

Kanske lite offtopic;
Men dessa (UK) kablar innehåller en säkring, så om du har använding av en säkring så kan du ju alltid plocka ur den.

Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.

Permalänk
Medlem

@Zeedarn: Tack för tipset, men tror det är samma typ av säkring som jag sedan tidigare har ett gäng av.

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma