Permalänk
Medlem

Surface Pro 7 "rea"

Är surface pro 7 värt pengarna, ni som har köpt en?
Går det att använda den som en smidig surfplatta eller ska man köpa en "surfplatta" istället?
Kommer aldrig att köpa en laptop igen, men Surface känns som en vettig kompromiss?

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

Jag har en Surface pro 4 så kan inte säga så mycket hur upplevelsen är med 7an men som vilken annan surface pro så är det möjligt att använda den både som surfplatta och laptop beroende på situation. 12,3" känns lite stort för att vara en surfplatta från min personliga upplevelse.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem

Jag har också en 4a och älskar den. Det är en perfekt som både en surfplatta och en "laptop" ifall man vill. Tycker att det är så smidigt att det bara är att plocka bort kb och använda den som en padda. Har mest använd "paddan" när jag ligger i sängen och ska surfa eller kolla på filmer eller bara avsluta någonting enkelt jobbmässigt.

Kommer aldrig att köpa en laptop eller bara en padda framöver. Detta är mitt goto.

Kolla ifall du kan hitta en billig padda och kolla om det passar dina behov innan du slänger en massa pengar i sjön om jag inte minns fel cirkulerade det en SP2 nyligen.

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE