Permalänk

Två gamla chassin skänkes

Har två chassin som ska bort. Innan dom åker på tippen så tänkte jag bara kolla om det är någon här som skulle ha användning för dem. Gratis mot avhämtning eller kostnaden för frakten. Frakt med postnord är 199kr per chassi. Ska kolla upp vad det kostar med schenker men borde vara liknande.

Till vänster: NZXT av okänd modell. Plats för tre 120mm fläktar, sitter tre i som följer med.

Till höger: Ace of Sweden okänd modell. Sitter två 80mm fläktar i. Fläkten i fram kan bytas ut mot större, upp till 120mm. DVD-läsare ingår också (stort plus )

Avhämtning i Duved.
Blir jag inte av med dem innan måndag åker de på återvinningen.
Frågor i kommentarerna, svarar så snabbt jag kan.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej! Jag tar dom gärna med frakt 😊

Visa signatur

Ryzen 2600, Asus B350 Plus, Mac G5 Chassis, 16GB 3200MHz, SSDNow 240 GB, ASUS Strix GTX970, HP Pavillion Gaming 15

Permalänk
Inaktiv

Jag har haft ett likadant ACE of sweden-chassi. Använd för guds skull inte det medföljande nätagget som satt i chassit om du har kvar det Det pajade mitt moderkort och gav ifrån ett fint rökmoln.

Permalänk
Medlem

Ställer mig gärna i kö på dessa

Permalänk
Skrivet av arttu1240:

Hej! Jag tar dom gärna med frakt 😊

Vill förtydliga att det är 199kr frakt per chassi. Jag var inte så tydlig med det i beskrivningen. Så det inte blir nå missförstånd.

Skrivet av anon228747:

Jag har haft ett likadant ACE of sweden-chassi. Använd för guds skull inte det medföljande nätagget som satt i chassit om du har kvar det Det pajade mitt moderkort och gav ifrån ett fint rökmoln.

Använde det ett tag back i the days men fläcken i det dog efter kanske 6 månader och därav byttes det ut. Kanske va tur att fläketen gick sönder så fort som den gjorde. Visste att Ace nätaggen va dåliga men hade nog inte orkat byta om det inte var nå fel på det.

Permalänk
Skrivet av Bagan:

Ställer mig gärna i kö på dessa

De finns kvar om du är intresserad