Komplett dator (6700K, GTX 1060 6GB, 32GB HyperX Fury, Define R4)

Permalänk
Medlem

Komplett dator (6700K, GTX 1060 6GB, 32GB HyperX Fury, Define R4)

Fractal Design Define R4 Vit
Gigabyte Z170-HD3
Intel Core i7 6700K + be quiet! Pure Rock
MSI GeForce GTX 1060 6GB GT OC
HyperX Fury Black 32GB (4x8GB) DDR4 2133MHz CL14
Corsair CX550M 80+ Bronze
Toshiba OCZ TR150 240GB SSD
ASUS DRW-24D5M DVD-brännare

Asus-ljudkortet, EVO 970 M.2 NVMe SSD och HDD på bilden ingår inte, endast Toshiba SSD.

Datorn är köpt från Inet 7/9-2016. Den har använts sporadiskt under julledighet och semester då jag befinner mig på annan ort större delen av året sedan augusti 2017. Inget har varit överklockat.

Alla manualer, eventuella tillbehör och kvitto finns. Nätagget har 1 års tillverkargaranti kvar, minnena livstidsgaranti. Jag har dock inte kvar plåten till expansionsplatsen där ljudkortet nu sitter eller täckena framför 5,25"-platserna (märks inte när luckan i fram är stängd men tänker att det är bäst att nämna det).

Kan skicka, räkna dock med att det går på närmare 300:-, så avhämtning föredras starkt. Bor cirka 1h från Trollhättan/Skövde och runt 2h från Göteborg men har dessvärre varken vägarna förbi någonstans eller möjlighet att mötas på vägen. Vid avhämtning skulle jag absolut kunna gå ned några hundralappar i pris.

Köp nu för 5000:-, annars går den till högsta bud. Kan också säljas utan grafikkort vid intresse.

Swish, banköverföring eller kontant betalning gäller, och jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls. Låter annonsen vara uppe som längst till lördag 15 augusti 16:00 men avslutar den gärna innan.

Läs hela annonsen här

Permalänk

3000kr +avhämtning

Permalänk
Medlem

Intresserad av grafikkortet, riktpris isf?

Mvh David

Permalänk

Bjuder 3500 och hämtar, i helgen dock.

Permalänk
Medlem

Bjuder 1000 för grafikkortet om någon vill köpa datorn utan kortet

Permalänk

3600,- och hämtar

Visa signatur

Kristian.H.Haraldsen

Permalänk
Medlem

3800 kr plus frakt

Permalänk
Medlem

3500 :- för rubbet utan grafikkortet, (det kan plyxan få ).
Kan hämta i Lidköping i helgen.
Finns det möjligen ett os på ssd'n?

Permalänk
Medlem

4200 plus frakt

Permalänk
Medlem

Ursäktar för sen återkoppling!

Skrivet av Exocet:

Intresserad av grafikkortet, riktpris isf?

Mvh David

Skrivet av plyxan:

Bjuder 1000 för grafikkortet om någon vill köpa datorn utan kortet

Jag säljer tyvärr inte grafikkortet löst. Hade tänkt att sätta det i ett äldre Sandy Bridge-bygge och ge till grannbarnen som har haft det kärvt en längre tid om jag kan få datorn såld utan det. Förlåt för att det var otydligt!

Skrivet av Mercy1:

3500 :- för rubbet utan grafikkortet, (det kan plyxan få ).
Kan hämta i Lidköping i helgen.
Finns det möjligen ett os på ssd'n?

Taget, du har PM! Fixar OS-licens vid behov.

Jag har bud på 5K inklusive frakt i PM, dvs ~4700:- som ledande bud om det faller igenom med @Mercy1.

Permalänk
Medlem

Ingen fara alls, förstår 😊

Permalänk
Medlem

Avslutar annonsen då vi nu har kommit överens om en tid för avhämtning.

Tack för visat intresse!