FIFA 20/21 Pro Clubs söker spelare för PC

Permalänk
Medlem

FIFA 20/21 Pro Clubs söker spelare för PC

Hej!

Vi är ett gäng på 4-5 personer som spelar Pro Clubs på FIFA 20 (PC) och kommande FIFA 21 och hade gärna sett lite fler spelare i klubben. Alla typer av spelare är välkomna och vi spelar mest för att ha kul så spelar du FIFA på PC och vill spela lite Pro Clubs så lägg gärna till mig på Origin så kan vi testa ett par matcher.

Origin ID: SWEWirex

Mvh
Philip

Visa signatur

|CPU: Intel i5 6600K |GPU: Asus RTX 3060Ti |PSU: XFX 750W
|MB: ASUS Z170-A |RAM: Crucial 16GB DDR4 2400Mhz
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SWEWirex:

Hej!

Vi är ett gäng på 4-5 personer som spelar Pro Clubs på FIFA 20 (PC) och kommande FIFA 21 och hade gärna sett lite fler spelare i klubben. Alla typer av spelare är välkomna och vi spelar mest för att ha kul så spelar du FIFA på PC och vill spela lite Pro Clubs så lägg gärna till mig på Origin så kan vi testa ett par matcher.

Origin ID: SWEWirex

Mvh
Philip

Go kvall!

Behover man vara valdigt aktiv? Jag spelar FIFA 21 lite da och da mellan varven fran ovriga spel.

Inte supermycket tid pga familj och barn, men om man kan hoppa in nagon gang ibland sa later det intressant.

Invantar svar innan jag addar

PS. Anvander italiensk tangenbordslayout da jag ar pa jobbet.

Visa signatur

Profectus est bonus introductionem scitis quoniam coepit usquam

Permalänk
Medlem

Återupplivar denna tråden fast för FIFA 22 till PC. Vill också starta eller gå med i ett lag för Pro Clubs. Försökt gå med i ett par svenska lag men de har aldrig varit inne och spelat något.

Någon intresserad?

Visa signatur

Dator:
CPU: Intel Core i5 13600K @5,3GHz(P-core) @4.0Ghz (E-core) | Kylning: Corsair Hydro H100x | Minne: G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL40 | GPU: Gainward GeForce RTX 3080 Phoenix | Lagring: 2x Kingston KC3000 M.2 NVMe SSD Gen 4 1024GB (Read: 7000MB/s - Write: 6000MB/s) | Chassi: Corsair 4000D Airflow | Nätagg: Corsair RM850e 850W (Gold)

Tillbehör: Acer 27" Predator XB271HU G-Sync IPS (@ 1440p 165hz) | Microsoft intellimouse 3.0 | Tangentbord: Zon Keyboard1 | Headset: HyperX Cloud II