Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

KÖPES: PS4 Pro

Tjejen vill gärna spela Alan Wake och Last of Us så jag försöker jaga tag på en schysst ps4 pro till henne. Gärna med två kontroller och lite spel, men inget krav.

Betalning via swish/paypal/kontant fungerar för mig och referenser finns både här och på Tradera.

Har även lite saker liggande som ska ut till försäljning som kan användas som delbetalning om det är något du skulle behöva.

* Samsung 850 EVO SSD 250gb
* Intel SSD 256gb
* Ryobi One+ sticksåg (oanvänd, följde med i ett paket och jag har redan en)
* Logitech Harmony Companion Multifjärr
* Waveshare 5" LCD-display för RPi

Läs hela annonsen här

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk

Tyvärr ingen ps4
men kan erbjuda 500kr för båda ssd

Permalänk
Medlem
Skrivet av TimMy2003:

Tyvärr ingen ps4
men kan erbjuda 500kr för båda ssd

Tack för erbjudandet. Jag låter det gå någon dag för att se om någon som har en PS4 är intresserad. Dyker det inte upp så kan vi diskutera diskarna men jag tycker budet är lite lågt. Bara samsungdisken går på runt 400kr på tradera.

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk
Skrivet av rwxr:

Tack för erbjudandet. Jag låter det gå någon dag för att se om någon som har en PS4 är intresserad. Dyker det inte upp så kan vi diskutera diskarna men jag tycker budet är lite lågt. Bara samsungdisken går på runt 400kr på tradera.

Jo men det är inte tradera här
1kr/gb är väl standard tumregel begagnat.

Permalänk
Medlem

@TimMy2003: Det verkar som du har rätt faktiskt Jag återkommer om det blir aktuellt att sälja dom vid sidan av.

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk
Medlem

Jag har ett Ps4 Pro med en 960 GB SSD installerad som jag tänkte lägga upp här på forumet. Ingen aning om vad du kan tänka dig att ge men eftersom bara hårddisken kostade mig 2300 kr när den var ny så hade jag tänkt mig 2700 kr. En kontroll ingår.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tedda:

Jag har ett Ps4 Pro med en 960 GB SSD installerad som jag tänkte lägga upp här på forumet. Ingen aning om vad du kan tänka dig att ge men eftersom bara hårddisken kostade mig 2300 kr när den var ny så hade jag tänkt mig 2700 kr. En kontroll ingår.

Hej,
Tack för erbjudandet men jag har löst en affär i PM redan. Tackar för visat intresse.

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk
Medlem

@tedda:

Tjena. Jag är intresserad av att köpa ditt ps4. Har du kvar det?

Mvh

Permalänk
Medlem

Ps4 pro

@Darkmink: Absolut det finns kvar hur mycket kan du tänka dig att ge?