Permalänk
Medlem

Asus PG278Q

Säljer nu min Asus PG278Q komplett med alla tbh samt kartong till högstbjudande. Detta är min andra skärm av denna modellen, första fick jag utbytt pga flimmer i skärmen. Denna skärmen har jag ägt i ca 3 år och har fungerat klockrent utan några som helst bekymmer.

Skärmen har inga döda pixlar, flimmer, blurry screen eller vertikal stripes.

Kan skickas mot förskottsbetalning alternativt avhämtning i Kalmar.

Pris: Bud!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

2k, hämtas

Permalänk
Medlem
Skrivet av bzq:

2k, hämtas

Noterat!

Håller budgivningen öppen till imorgon kväll. Budar ingen över så är den din bzq.

Permalänk
Medlem

Tar tillbaka mitt bud, trodde det var ips. My bad!

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

@NeVroe: jag bjuder 2200 + frakt

Visa signatur

i7-13700k / Asus Rog Strix Z790-F Gaming Wifi / 32Gb DDR5 5600 / Sapphire RX 5700 XT Nitro+ / Samsung G7 Odyssey 28" 4k

Apple Macbook Pro M1 512Gb / Apple Cinema Display LED 27"

Permalänk
Medlem
Skrivet av t0bad:

@NeVroe: jag bjuder 2200 + frakt

Noterat, avslutar budgivningen vid 22.00. Skärmen skickas imorgon om köparen inte kan göra affär i Kalmar. Bör då komma fram till köparen på fredag om PostNord gör sitt. 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av bzq:

2k, hämtas

Är du fortfarande intresserad av att köpa skärmen? Det var lite struligt med han som vann budgivningen.

Om du fortfarande är intresserad så får du skärmen för 2000kr.

Permalänk
Medlem

hej, det är jag absolut! Jag skickar ett pm

Permalänk
Medlem

@NeVroe: 2200 inkl frakt

Permalänk
Medlem

Antar att folk inte accepterar budgivningens avslutade tid, men skulle det vara ett problem kan jag betala 200kr till...

Permalänk
Medlem

@bzq: I mitt försvar så har jag följt budgivningen och skulle lagt mitt bud om inte budvinnaren lagt sitt före Antar att det är upp till anonsägaren att avgöra!

Permalänk
Medlem

Blir att bzq får köpa den, han var trots allt först och jag skrev att budgivningen avslutades igår kväll.

Sry Zwipe2, hoppas du hittar en annan skärm. 🙂

Permalänk
Medlem

Inga problem! Grattis till affären