Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Köper mITX 1155 / Z77 moderkort då mitt har kraschat! Samt Chromecast Audio!

Permalänk
Medlem

Köper mITX 1155 / Z77 moderkort då mitt har kraschat! Samt Chromecast Audio!

Hej,

Har lagt flera dagar på att felsöka min server som består av ett ASRock Z77E-ITX moderkort och kommit fram till att det måste vara den felande länken.
Tyvärr är det svårt att hitta mITX 1155 så jag undrar om någon har det liggande i sin garderob?
Betalar självklart för frakten och det pris vi kommer överens om. Och kan självklart hämta om det är i närheten av Göteborg.

Behöver ett kort med Gigabit Ethernet, minst 2x 6gb/s SATA, USB 3.0 och DDR3.
Tex. Gigabyte GA-Z77N-WIFI

Söker även Chromecast Audio om någon har en eller 2st överblivna.

Hör av er om ni har något liggande!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag har faktiskt ett ASRock Z77E-ITX liggandes här. Det sitter en 4-core (icke-K) CPU i med grafik. Kommer inte ihåg exakt CPU modellen men körde den bara för några dagar sen. Jag har ingen lust att behålla bara CPU'n som du kanske kan förstå..

Permalänk
Medlem

Jag har ett GA-Z77N-WIFI med en i3 3225... har även en 4th gen CPU som jag hade velat köra istället... om du eller ngn annan har ett itx moderkort som jag kan byta till så kan du få köpa mitt (:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Clint Eastwood:

Jag har faktiskt ett ASRock Z77E-ITX liggandes här. Det sitter en 4-core (icke-K) CPU i med grafik. Kommer inte ihåg exakt CPU modellen men körde den bara för några dagar sen. Jag har ingen lust att behålla bara CPU'n som du kanske kan förstå..

Det enda jag är osäker på är om jag vågar ASRock igen, eller har du haft några problem? Deras support verkar obefintlig också!
Hur mycket vill du ha för kortet?

Mvh. Joakim

Permalänk
Medlem
Skrivet av alundstroem:

Jag har ett GA-Z77N-WIFI med en i3 3225... har även en 4th gen CPU som jag hade velat köra istället... om du eller ngn annan har ett itx moderkort som jag kan byta till så kan du få köpa mitt (:

Kanon, har tyvärr inget att byta mot. Men vill du ändå sälja moderkortet?

Permalänk
Skrivet av jockebq:

Det enda jag är osäker på är om jag vågar ASRock igen, eller har du haft några problem? Deras support verkar obefintlig också!
Hur mycket vill du ha för kortet?

Mvh. Joakim

Jag fick det komplett med CPU och minnen i samband med ett annat köp för någon vecka sedan och har kört det i 64bitars MemTest + prime95 någon timme. Det ska lira. Jag kan givetvis inte garantera att din CPU eller dina minnen är friska.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jockebq:

Kanon, har tyvärr inget att byta mot. Men vill du ändå sälja moderkortet?

Alltså... jag vill ju uppgradera... men det blir svårt utan moderkort att ”landa” i );

Jag ska lägga ned lite energi på att hitta ett moderkort (z87, z97 eller lägre för den delen..) nu och se om jag hittar ngt

Permalänk

Tjenare igen. Rotat lite till i mina gömmor och hittat ett chassi, nån SSD och ett par WIFI antenner så jag tar och sätter ihop en dator istället och lägger ut den på marknaden. Borde komma upp idag så du kan hålla utkik där.

Permalänk
Medlem

Ingen annan som har ett Z77-moderkort över?
Även ASUS P8Z77-I DELUXE eller Gigabyte GA-H77N-WIFI hade funkat!

Köper gärna en AIO-kylare också!

Permalänk

Har ett Gigabyte GA-Z77N-WIFI, Bios F3 (Senaste)

Endast moderkort och I/O-plåt dock, ingenting annat.
Ebayköp, levererad från Frankrike.

Gått felfritt med 2500K, Gskill 2133 2x4Gb, R9 290 + nu sitter de ett 5700XT som väntar på Ryzen-övergång

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem
Skrivet av coolerfreak:

Har ett Gigabyte GA-Z77N-WIFI, Bios F3 (Senaste)

Endast moderkort och I/O-plåt dock, ingenting annat.
Ebayköp, levererad från Frankrike.

Gått felfritt med 2500K, Gskill 2133 2x4Gb, R9 290 + nu sitter de ett 5700XT som väntar på Ryzen-övergång

Tack för erbjudandet, fick tyvärr gå en annan väg då det var svårt att hitta ett av de ITX-korten jag sökte. Så servern är nu uppgraderad till Z87 och 4670k + 24gb RAM. Så i slutändan blev det bättre än innan iaf.

Söker dock fortfarande Chromecast Audio om någon har en eller två över?