Netgears absolut bästa och mest extrema router (R7000)

Permalänk
Medlem

Netgears absolut bästa och mest extrema router (R7000)

Finns inte så mycket att säga, vill sälja denna R7000 router från Netgear så jag inte behöver ha den liggandes i hallen.

Priset är utgångspris, kommer inte sälja för billigare.

Om den skickas så står köparen för frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hur gammal är den och hur mycket har du använt den?

Visa signatur

Dell S2721DGFA ■ 5800X3D (Noctua NH-U12P) ■ RTX 3070 AORUS Master ■ 16x2 3200 CL16 ■ MSI B450M Mortar Max ■ Samsung EVO 970 1 TB ■ Fractal Design North + Switch OLED

Old: Pentium 4 -> Core 2 Duo E6750 -> i7 2600k -> R7 3700X

Permalänk
Medlem

Inte för att vara sådan, men det finns mer extrema och bättre routrar ifrån Netgear. Har hänt litegrann på 7 år sedan denna kom. Men bra pris, så kör på!

Permalänk
Medlem

ja du, bra fråga, den måste vara runt 3år gammal och jag har använt den i ca 1år under denna tid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

Inte för att vara sådan, men det finns mer extrema och bättre routrar ifrån Netgear. Har hänt litegrann på 7 år sedan denna kom. Men bra pris, så kör på!

Jo det vet jag, det var mest så Netgear beskrev den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

Inte för att vara sådan, men det finns mer extrema och bättre routrar ifrån Netgear. Har hänt litegrann på 7 år sedan denna kom. Men bra pris, så kör på!

Inte för vara sådan, men denna är väl fortfarande bland de snabbaste på WAN to LAN Throughput?

Permalänk
Medlem
Skrivet av vaegen:

Inte för vara sådan, men denna är väl fortfarande bland de snabbaste på WAN to LAN Throughput?

Ja? Den har hög WAN to LAN throughput. Finns de med högre/liknande och med snabbare/bättre trådlöst och annat. Bara att den är 7 år och numera finns det bättre, så titeln är lite missvisande. Har aldrig sagt att det är en dålig router.

Permalänk
Medlem

Jag har en R7000P, det är den bästa jag haft. Svinbra täckning och riktigt bra hastigheter.

Permalänk
Medlem

kan också bara säga positiva saker. Asus-merlin är ett måste