Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

Tre extrema gamers vinner priser från Cooler Master

Tre extrema gamers vinner priser från Cooler Master

Efter två veckors fotobatalj på forumet vinner tre medlemmar som utövat gaming på oväntade platser varsitt prispaket.

Läs hela artikeln här

Stort grattis till vinnarna!

Grattis alla.
p.lindblom bild är väldigt snygg, men jag är imponerad över hox engagemang. Att släpa med sig bord, solceller och en hel stationär burk är seriös gaming!

Vad gamar ettan? Minesweeper? Tycker 3an borde ha vunnit om det inte är photoshoppat. Helt klart mest effort.

Bidrag nummer 3 är ju soklar vinnare.
(No offence p.lindholm som dock står för en snygg bild)

Grattis! Så jäkla bra! Bojjen var helt klart bäst! Hade nog satt simen på tredje plats och kobben på andra. Men det är hårfint! Well deserved!

3an borde va etta ! hands down most effort ! gg alla dock !

Jag hade hoppats att en stationär setup med all dess ansträngning skulle vinna!

3an borde ha vunnit.

3an förtjänade första plats.
Hur svårt är det att ta med någon gammal laptop till något udda ställe?
Mest effort på trean, helt klart.

Värdiga prisvinnare alla tre

Angående tidigare effortdiskussion, det är inte helt enkelt eller riskfritt att flänga upp i en boj vid en trafikerad farled. Utöver den uppenbara risken att ramla ner, så ropar yrkestrafiken i området garanterat upp VTS:en om de ser det, vilket förstås kan leda till andra problem. Jag hade nog betydligt hellre brummat ut en stationär setup till en holme med ekan än att göra det i alla fall.

Om man nu ska vara lite glädjedödare, är det diskutabelt huruvida den här sortens tävlingar inte frestar folk att röra sig lite väl nära dumdristighetens gräns?

Grattis till alla tre

Grattis till alla tre. Min favorit var dock 3:an

Riktigt lustiga bilder. Grattis till alla tre!

Att primera olaglig aktivitet som man gör till vinnaren riskerar att nästa gång kanske någon tar det ett steg för långt. Vinnaren borde diskas i min mening.

Första priset var fan klockrent! Hade planer på att hoppa fallskärm, men kom på att jag aldrig har hoppat fallskärm för att jag är så jävla höjdrädd.

@sesese: Du måste vara rolig på fest!

Stort grattis till vinnarna, och tack till alla som bidrog Vilket engagemang, vad gör man inte för gamingens skull?