Microsoft visar trailer för Stalker 2 och gameplay från Halo Infinite

Permalänk
Medlem
Skrivet av adde_johan:

Spelet såg verkligen fult ut. Microsoft menar att Halo Infinite är byggd för Xbox Series X... Har Sony återigen vunnit generationen innan den ens har börjat?

Halo är ett (1) spel i mängden. Inget som tilltalar mig, men alla har inte samma smak.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX1660Ti/32/512GB], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Michael1:

Haha nu tror jag du drar lite för stora växlar baserat på en trailer. Msoft har redan vunnit över mig utan att jag behöver köpa en konsol. Game pass + eventuellt xcloud gör att man hittar ut till en mycket större konsumentbas än tidigare. Den här generationen kommer handla om mer än ett par snygga(fula) trailers ett halvår innan release.

Håller med helt. Har inget emot konsoler (har flera själv, även om jag spelar mest på PC), men Game Pass är för mig helt grymt.

Bästa som hänt senaste 10 åren på spelsidan (är för mitt spelande som Spotify för musik, och Netflix för film). Det är för mig avgörande och extremt mycket viktigare än några enstaka titlar hit eller dit (säger inte upp Spotify för att en låt jag vill lyssna på inte finns där).

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX1660Ti/32/512GB], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

Stalker Pripyat var ruskigt bra, så jag ser verkligen feam emot detta spel.

Fastnade aldrig riktigt för de tidigare spelen, men kanske värt en genomkörning någon gång?

Visa signatur

Gaming: MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI | AMD Ryzen 9 5900X | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200 MHz | Corsair RM850x V2 | Sabrent 2TB Rocket Nvme PCIe 4.0 | FD Define S | LG 27GP850 | LG 48C1