Ps4 slim + psvr 2moves / xbox one

Permalänk
Medlem

Ps4 slim + psvr 2moves / xbox one

Hejsan,

Säljer ps4slim med psvr 2 moves 2 kontroller, kan säljas utan kontroller med, spel utan fodral (cd) crash bandicoot,ps vr worlds,fifa 20, cars,spider man

Xbox one

Säljes för att ha råd att köpa dator till bonus grabben, kan även bytas mot am4 x450/470/550/570 moderkort,3100,3300x,3600 am4 processor, nätagg 500w tex bytes rakt av eller om jag lägger till pengar tex

Tänker mig kanske 700kr för xbox one
Ps4 1700-2000+?
Psvr 1500~2000?

Har ingen större koll om jag ska vara ärlig, gjorde en snabbsökning på blocket thats all.
Skickar helst inte men går att ordna swish först isåfall!

Må gott!

Läs hela annonsen här

Permalänk

1700 inkl frakt för ps4

Permalänk
Medlem

500 + frakt för xbox one

Permalänk
Medlem

@dixonk: Hur går det härå? Är det nå kontroll eller spel med Xboxet?

Visa signatur

Gaming/Streaming
Crosshair VI Hero | Ryzen 7 1700 @ 3.9GHz /w EK M6H Monoblock | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 8GB /w Bitspower Water Block | G.Skill Trident Z RGB 16GB @ 3000MHz | Samsung 960 EVO 500GB | Corsair RM750x | EK-XTOP Revo D5 pump, EK Reservoar, EK PE360/SE360 and 6x ML120 Fans |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kewmify:

@dixonk: Hur går det härå? Är det nå kontroll eller spel med Xboxet?

Hej, jag har helt glömt av denna tråd! Finns en kontroll men hittar inte batteri luckan så skrev inte med det i annonsen, gällande spel till xboxet är de nog inget intressant för dig. Lite barnspel som aldrog blev spelade. Xboxet har mest samlat damm urkopplad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av splukas01:

1700 inkl frakt för ps4

Glömt av annonsen. Du kan hojta ifall de fortfarande är intressant

Permalänk
Medlem
Skrivet av dixonk:

Hej, jag har helt glömt av denna tråd! Finns en kontroll men hittar inte batteri luckan så skrev inte med det i annonsen, gällande spel till xboxet är de nog inget intressant för dig. Lite barnspel som aldrog blev spelade. Xboxet har mest samlat damm urkopplad.

Batteriluckan ska väl inte va några problem, det är grannens grabb som är på jakt efter konsolen. Lägger 700kr +frakt (alt. Upphämtning om han skulle känna för det)

MVH

Visa signatur

Gaming/Streaming
Crosshair VI Hero | Ryzen 7 1700 @ 3.9GHz /w EK M6H Monoblock | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 8GB /w Bitspower Water Block | G.Skill Trident Z RGB 16GB @ 3000MHz | Samsung 960 EVO 500GB | Corsair RM750x | EK-XTOP Revo D5 pump, EK Reservoar, EK PE360/SE360 and 6x ML120 Fans |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kewmify:

Batteriluckan ska väl inte va några problem, det är grannens grabb som är på jakt efter konsolen. Lägger 700kr +frakt (alt. Upphämtning om han skulle känna för det)

MVH

De funkar bra, plockar upp det och testar ikväll så allt lirar som de ska! Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kewmify:

Batteriluckan ska väl inte va några problem, det är grannens grabb som är på jakt efter konsolen. Lägger 700kr +frakt (alt. Upphämtning om han skulle känna för det)

MVH

Testat och klart. Bara hojta till ifall det är intressant

Permalänk
Medlem
Skrivet av dixonk:

Testat och klart. Bara hojta till ifall det är intressant

Tar det vidare i PM

Visa signatur

Gaming/Streaming
Crosshair VI Hero | Ryzen 7 1700 @ 3.9GHz /w EK M6H Monoblock | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 8GB /w Bitspower Water Block | G.Skill Trident Z RGB 16GB @ 3000MHz | Samsung 960 EVO 500GB | Corsair RM750x | EK-XTOP Revo D5 pump, EK Reservoar, EK PE360/SE360 and 6x ML120 Fans |