Intressekoll NCASE M1 V5 svart & silver

Permalänk
Medlem

Intressekoll NCASE M1 V5 svart & silver

Då jag är sugen på ett vertikalt bygge för ett ännu mindre footprint t e.x NZXT H1 eller Sliger SV590 så vill jag kolla intresset på mitt NCASE M1 v5.

Har 2 uppsättningar paneler, en i svart och en i silver så man kan vara ombytlig om man tröttnar på färgen bracket för 240mm radiator eller fläktar medföljer.

Chassit och är i utmärkt skick bortsett från lite färgsläpp från skruvar på själva ramen där man monterat fläktar. Kan inte urskilja några skavanker på panelerna förutom att en pigg saknades redan vid leverans på en av de silvriga sidopanelerna, detta påverkar dock inte något utan den sitter lika bra som de övriga.

Originalkartong finns.

Lägg ett bud vid intresse så får vi se om jag nappar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar med 800 kr

Permalänk

Ettusen kronor. Ser fram emot bilder.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 5900x | MSI Radeon RX 6800 XT | ASRock B550 Phantom Gaming-ITX/ax | G.Skill Ripjaws V Black DDR4 4266MHz 2x16GB | EK-AIO 240 D-RGB | FormD T1 | Corsair SF750 |

| Alienware AW2518HF & LG Ultragear 32GP850 | Logitech G915 TKL - | Logitech G Pro Superlight | Schiit Fulla 2 | Sennheiser HD58x Jubilee & Beyerdynamic DT770 Pro 250 Ohm |

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 1500:-

Visa signatur

Dell Latitude 7320 @ Ubuntu

Permalänk
Medlem
Skrivet av nGuy:

Börjar med 800 kr

Skrivet av rattletatmcfacey:

Ettusen kronor. Ser fram emot bilder.

Skrivet av KLIONE:

Lägger ett bud på 1500:-

Noterat buden! Nu finns ett par bilder.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

1700

Visa signatur

Dell Latitude 7320 @ Ubuntu

Permalänk

1800kr + frakt

Permalänk

Drar tillbaka mitt bud

Permalänk
Medlem

Noterat allt och ber om ursäkt för dåliga uppdateringar. En anhörig fick i dagarna ett kraftigt försämrat hälsotillstånd vilket gjort att jag fått omprioritera, med anledning av detta väljer jag nog att vänta med försäljning till dess att allt lugnat ner sig.

Tack till er som budat och ber återigen om ursäkt för detta avbrott, men hoppas på förståelse.