Hardwarelabs GTS 360 och 480 radiatorer säljes

Permalänk

Hardwarelabs GTS 360 och 480 radiatorer säljes

Hej!
Säljer mitt gamla bygges radiatorer:

Hardwarelabs Black Ice Nemesis GTS 360
Hardwarelabs Black Ice Nemesis GTS 480

De är 30mm tjocka och har använts ca 18 månader. Mindre slitage runt skruvhål, samt den mindre radiator har en del böjda fenor på framsidan.

300 för 360:n och 500 för 480:n.

Läs hela annonsen här

Permalänk

vad är det för vatten som används till radiatorerna? nån färg?
Om det inte varit mördande kombination bjuder jag 250+ frakt på 360n

Visa signatur

Lian Li O11 XL | Asus Crosshair VII Dark Hero | AMD 5950x, Watercool IV Pro| 32gb G-skill trident-z neo @ 3600 Mhz | EVGA 3090 FTW3 Ultra | Seasonic Prime PX 1000 | Asus ROG Swift PG348q

Permalänk

drar tillbaka bud

Visa signatur

Lian Li O11 XL | Asus Crosshair VII Dark Hero | AMD 5950x, Watercool IV Pro| 32gb G-skill trident-z neo @ 3600 Mhz | EVGA 3090 FTW3 Ultra | Seasonic Prime PX 1000 | Asus ROG Swift PG348q

Permalänk
Medlem

Intresserad av Hardwarelabs Black Ice Nemesis GTS 480

Hur mycket rengöring misstänker du behövs göras? Har du använt någon jobbig dye?

Permalänk
Skrivet av shogou:

Intresserad av Hardwarelabs Black Ice Nemesis GTS 480

Hur mycket rengöring misstänker du behövs göras? Har du använt någon jobbig dye?

Tjena! Använt EKs röda. Borde inte vara jobbigare att skölja igenom den några extra gånger, så har jag gjort genom åren...

Permalänk
Medlem

@MisterDiamond okej kan ta en chansing och försöka göra rent

Skulle du ta 400kr för 480? Om det känns bra så dra iväg ett PM så kan jag komma förbi någon dag efter jobbet

Var der EKs pastel röd färg eller den genomskinliga?

Permalänk
Skrivet av shogou:

@MisterDiamond okej kan ta en chansing och försöka göra rent

Skulle du ta 400kr för 480? Om det känns bra så dra iväg ett PM så kan jag komma förbi någon dag efter jobbet

Var der EKs pastel röd färg eller den genomskinliga?

Hej! Det var pastell, 400 är ok.

Permalänk
Medlem