Köpråd - Bra led färglaser till litet kontor ? Hjälp

Permalänk

Köpråd - Bra led färglaser till litet kontor ? Hjälp

Behöver en modern färglaser till mina föräldrars företag.

Krav:
-Gärna som klarar lite grövre papper (etiketter) reklam mm.
-Duplex
-led laser
-Prisvärda toner.
-Gärna med någon funktion för att täcka över annonser och liknande på webbsidor för att spara färg.
-Bra och enkel software, inget bloat.

Någon som har ett förslag ? jag är helt novis på färglaserskrivare.
kollat på denna:Brother DCP-L3550CDW
Är den något att ha ?

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av iguanodon:

Behöver en modern färglaser till mina föräldrars företag.

Krav:
-Gärna som klarar lite grövre papper (etiketter) reklam mm.
-Duplex
-led laser
-Prisvärda toner.
-Gärna med någon funktion för att täcka över annonser och liknande på webbsidor för att spara färg.
-Bra och enkel software, inget bloat.

Någon som har ett förslag ? jag är helt novis på färglaserskrivare.
kollat på denna:Brother DCP-L3550CDW
Är den något att ha ?

Kolla på pris per sida på förbrukningsmaterialet för det är troligen det som är viktigast om de inte skriver väldigt lite.
Att ha tillgång till en rak pappersbana gör det enklare att kunna köra genom tjockare papper av olika typer och det verkar den ha.

Sedan är väl en annonsblockerare inget som har med skrivaren att göra utan det finns det tillägg till webbläsarna eller kanske ska de skaffa ett Pi hole system https://pi-hole.net/

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk

Tack för tipset. Tänkte att det kanske fanns någon bra plugin för att täcka över annonser före utskrift, men pi hole är nog ett smartare alternativ. Jag ska prova det.