Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Vill du ha den bästa routern? (RT-AC5300)

Permalänk
Avstängd

Vill du ha den bästa routern? (RT-AC5300)

Hej! Säljer nu min älskade gaming router som varit mig trogen så länge. PGA av att min fru tycker det ser ut som att jag vägrar släppa min mancave iom den står i vardagsrummet.. Så tyvärr måste man ibland låta regeringen vinna.... Den är i topp skick, Fungerar alldeles utmärkt, kan skickas mot förskottsbetalning. ( Swish ) Annars inget att Bråka om, vill du ha en av märknadens bästa routrar så look no further. Ni får gärna läsa mina recensioner på Marknads forumet! Är en seriös säljare som vill att alla ska va nöjda och glada.

Info:

ASUS RT-AC5300
Tri-band Gigabitrouter med inbyggd nätverksoptimering för gaming

Tre frekvens För Wi-Fi med datahastighet på upp till 5334Mbps
Tri-Band Smart Connect ser till att enheter kopplas upp mot det frekvensband med bäst signalstyrka, hastighet och bandbredd.
8x8 MU-MIMO, jobbar mot 8 st. anslutna enheter samtidigt
WTFast GPN – Gamers Private Network
AiProtection med Trend Micro™
Djärv gaminginspirerad design

Skriv gärna ett PM så kan jag skicka mitt mobil nr så kan vi ta ett snack om det finns några frågor.

MVH Adam

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| AMD Ryzen Threadripper 3990X | ASUS RoG Zenith II Extreme Alpha TRX40 | MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X OC | Corsair AX1200i | G.Skill 32GB 3200MHz CL14 Flare X | ASUS RoG Strix Helios GX601 | Samsung 980 PRO Raid 0 |

Permalänk
Avstängd

Fått startbud på 1000KR.

Visa signatur

| AMD Ryzen Threadripper 3990X | ASUS RoG Zenith II Extreme Alpha TRX40 | MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X OC | Corsair AX1200i | G.Skill 32GB 3200MHz CL14 Flare X | ASUS RoG Strix Helios GX601 | Samsung 980 PRO Raid 0 |

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

*Annonstråd rensad* Håll inläggen relevanta till annonsen!

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär