Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

Designa SweClockers nästa musmatta

Designa SweClockers nästa musmatta

Det är dags för nya musmattor där medlemmarna får vara med och designa och sedan rösta fram motivet som ska prägla mattorna.

Läs hela artikeln här

Hur många gillar sydda kanter? För mig är det en extrem irritation för handled/arm

@str8forthakill: finns sydda kanter som är väldigt små och inte är i vägen

Skrivet av str8forthakill:

Hur många gillar sydda kanter? För mig är det en extrem irritation för handled/arm

Jag kör bara med sydda kanter. Tycker det håller otroligt mycket bättre än bara limmad matta

jag före drar teflon matta hård och stadig musen glider lätt

Har du övervägt att klippa bort kanten med en sax?

Jag gillar sydda kanter

Jag gillar sydda kanter!

Jag föredrar utan sydda kanter.

Kan inte förra årets musmatta göra tillfällig comeback i mindre upplaga så vi som inte fick tag på den också kan få?

Saker om vinstskatt.

Nej tack.

Men lycka till alla andra.

Gott att det blir en liten. Den stora gick tyvärr bort från bordet till slut då den tog för mycket utrymme i anspråk.

Sydda kanter är ett måste för mig iaf. Köper inget som ska börja frätta och fransa efter några månader.

Senast redigerat 2020-07-11 01:38

om det inte är sömlöst så blir det sömnlöst.

Ångrar satan att man inte beställde sig en utav de "gamla" mattorna när ni fick in en batch till där en kortis... fasiken!

Ni som designar mattorna, vad ni än gör, hoppa över gubben, annars kommer dom ligga o damma på nåt lager för all framtid. (Ja, jag hatar den fula gubben, som t.o.m är är fulare än Inets) Både Inet och Sweclockers är dock kvalitet, bara loggorna som är skeva

Skrivet av unzane:

Ni som designar mattorna, vad ni än gör, hoppa över gubben, annars kommer dom ligga o damma på nåt lager för all framtid. (Ja, jag hatar den fula gubben, som t.o.m är är fulare än Inets) Både Inet och Sweclockers är dock kvalitet, bara loggorna som är skeva

Amen.

Förresten vadå sydda kanter? Har iofs inte köpt den typen mattor, men de skall väl vara platta, hyfsat hårda, och glatta, då är väl en sydd kant bara i vägen?

Mattan är fortfarande otroligt bra! Grym kvalité! Sjukt nöjd att jag nöp en ☺️

Väldigt mycket snack om sydda kanter Om musmattan är så här stor spelar det ingen roll under användning eftersom man inte kommer störa sig på när ett finger kommer åt kanten. Det brukar fransa sig lite i nån kant efter nåt år oavsett sydd kant eller inte vad man än gör, och stör man sig på detta kosmetiska får man väl köpa en ny matta.

Själv föredrar jag diskreta musmattor med dämpade färger och skulle helst inte ens ha en logo på den. Men det skulle nog inte bli ett vinnande bidrag för jag tror både SWEC och köparna vill ha det.

Får man ändra färg på loggan? T.ex. om man vill göra den helt vit.
Tack

Har SweClockers en musmatta??

Skrivet av Flintknoppen:

Får man ändra färg på loggan? T.ex. om man vill göra den helt vit.
Tack

Ja, gör så som du tycker bli snyggt men ta inte ut svängarna för mycket och ändra mönster/form etc

@UndaC: Lite sent nu Tävlingen är avslutad sedan 10 Augusti

woop ska bli kul även fast den förra fortfarande är i nyskick kommer det bli en ny såfort de nya kommer!

Skrivet av Flintknoppen:

@UndaC: Lite sent nu Tävlingen är avslutad sedan 10 Augusti

https://www.sweclockers.com/nyhet/30232-hjalp-sweclockers-att...