ASUS GeForce GTX 960 2GB STRIX DC2 OC

Permalänk
Medlem

ASUS GeForce GTX 960 2GB STRIX DC2 OC

Hej,

På grund av uppgradering tänkte jag se om någon är intresserad av mitt gamla kort. Det har fungerat alldeles utmärkt till att lira LoL, CS och PUBG på med hyfsade inställningar, men hade svårt att hålla måttet i Far Cry 5 och inför kommande titlar. Kanske duger det till någon som vill knipa ett billigt kort till inte så krävande spel.

Istället för att jag ska lista informationen kan ni kika på Inet. Kan nämna att kortet har 3st DP, 1st HDMI och 1st DVI-I.

Köpte kortet 2015, har aldrig överklockat det och rengjort det några gånger per år med tryckluft på burk. Har tyvärr inte orginalkartong, så ser helst att köparen hämtar upp kortet i Borås där jag bor. Kan tänka mig att skicka det, men då på köparens bekostnad. Om så är fallet kommer jag skicka det välpaketerat, men kan inte ansvara för postens hantering.

Bud startar på 200 SEK och jag tar mig rätten att sälja till vem jag vill, till vilket pris jag vill. Med tanke på det låga priset på kortet, buda inte om du inte tänker köpa.

Mvh

Ludvig

Läs hela annonsen här

Permalänk

Då börjar jag med ett bud på 200 kr + frakt.

Permalänk

250kr hämtar

Permalänk
Medlem

300kr + frakt

Permalänk
Medlem

300:- upphämtning

Permalänk
Medlem

Alla bud noterade!

Permalänk

350kr upphämtas, vart bor du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TimMy2003:

350kr upphämtas, vart bor du?

Borås, centralt eller på Bergdalen beroende på tid på dygnet

Permalänk
Medlem

Tänker att budgivningen slutar ikväll klockan 20:00 så slipper vi dra ut på det.

Permalänk

@Ludv1g:
Aha misstolka d trodde det var i Göteborg vi prata om.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TimMy2003:

@Ludv1g:
Aha misstolka d trodde det var i Göteborg vi prata om.

På två ställen står det Borås, men okej.

Permalänk
Medlem

Då leder Lucas! på 300 SEK och avhämtning.

Permalänk
Medlem

@Ludv1g: Jag var inne på Göteborg jag med faktiskt..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lucas!:

@Ludv1g: Jag var inne på Göteborg jag med faktiskt..

Säger som jag sa till den andra som budade, det står klart och tydligt under rubriken samt i annonsen att det gäller Borås. Tråkigt att man är så ignorant att man missar det.

Permalänk
Medlem

Pga oaktsamma bud från två personer förlänger jag tills imorgon (fredag den 10/7) klockan 10.00. Som det ser ut nu skickar jag det till @Dex för 300:- + fraktkostnad. Avhämtning prioriteras fortfarande.

Ludde

Permalänk

@Ludv1g:

320 kr och hämtar.

Permalänk
Medlem

350 kr + frakt

Permalänk

@Ludv1g:

350 kr och hämtar

Permalänk
Medlem

Avslutar budgivningen. @Alexandar vinner på 350:- och avhämtning. Jag skickar ett PM så tar vi det därifrån

Permalänk
Lego Master

Är kortet borta? Annonsen ligger kvar, så lite oklart.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk

@Shudnawz:

Sålt till mig, upphämtat och klart.